المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : افضل ريبون من وجة نظرك خش وقلنا و فيد الاخرين

mohamed2061
08-28-2009, 06:35 PM
يا جماعة فية ناس كتير بتبق محتارة تنزل ريبورن اية
و الموضوع دة كل واحد هيقول افضل ريبورنات من وجة نظرة

و يا رب اكون فيدت حد و الاخوة الاعضاء الى هيشاركو يفيدو

افضل ريبورنات من وجة نظرى هيا
1..... تروجان ورير وتر
او .... تروجان ورير فاير هيبقا الهلتث عالى و الاتاك عالى و الديفنس كمان و هتبقا معاك السيكلاونة و السوبر مان و هتبقا جامد فى الى كى و هيبقا معاك ريفلكت

و لو عايز ارشر جامد بردة نفس الزلة و فى الاخر ارشر جامد

2....الوتر ورير تروجان
.... فاير وتر تروجان و دة العكس **** الى فوق بس بصراحة هيبقا حتة تروجان ملهوش حل
....فاير تروجان ارشر دة بردو هيبقا جامد جامد فى البى كى و الفللفة
3.... نينجا نينجا نينجا دى بقا النزلة الصح بتاعة النينجا عشان الاسكلات بتاعتة و كمان اريفلكت و لو حبيت تمسك كلابايتين لفل عالى ممكن تقسم النقط براحتك انا بشوف ناس بتضرب فاير و زى اى شخصية تانية بعد الريبورن

ارجو انى اكون افدت و ارجو من باقى الاعضاء افاتنا انا كتبت ما ارة رئعا من وجة نظرى يمكن ان اكون على خطاء فلو عندى غلطة حد يصلحالى

mohamed2061
08-28-2009, 07:00 PM
يعنى محدش رد علىالموضوع انا والله عايز اساعد الناس الى لسة متعرفش كتير

&mido.killer&
08-28-2009, 07:13 PM
موضوع كويس فعلا

boody2100
08-28-2009, 08:23 PM
ارشر ارشر ارشر ده في سهم الفريز وجامد في البي كي بردو
تروجن تروجن تروجن دم يصل الي 30 الف وقوه اسصطوريه
ارشر ورير تروجن ده تقريبا المحارب الكامل
ده كل الي عندي دمت بود

mohamed2061
08-28-2009, 08:24 PM
موضوع كويس فعلا

ربنا يخليك بس انا نفسى ناس كتير تخش و تكتب وجهة نظرها عشان ناس كتير تستفيد و نفسى المشررفين بثبتوة

mohamed2061
08-28-2009, 08:26 PM
ده كل الي عندي دمت بود

شكرا على مجهودك يا اخى و سوف اعمل للبحث عن افض النزلات و اثبتها
مشكور على المشاركة

nar1234s
08-28-2009, 08:42 PM
وتر ورير تروجن
هاذا افضل ريب من ناحية تعدد الشخصيات
بس مشكلته لازم كلو 130 او بيخرب الريب
تروجان ارشر ارشر
بس الي عندي وشكرا على الموضوع الرائع
انشاء الله يتثبت

mohamed2061
08-28-2009, 09:08 PM
وتر ورير تروجن
هاذا افضل ريب من ناحية تعدد الشخصيات
بس مشكلته لازم كلو 130 او بيخرب الريب
تروجان ارشر ارشر
بس الي عندي وشكرا على الموضوع الرائع
انشاء الله يتثبت

ان شاء الله و مشكور على مجهودك

mohamed2061
08-28-2009, 09:09 PM
و على العموم اى حد عندو سؤال عن اى جزء يقلى علية و انا هاجوبهول انا هفضل متابع الموضوع

redtiger5000
08-28-2009, 10:25 PM
ده كل الي عندي دمت بود

1..... تروجان ورير وتر
او .... تروجان ورير فاير هيبقا الهلتث عالى و الاتاك عالى و الديفنس كمان و هتبقا معاك السيكلاونة و السوبر مان و هتبقا جامد فى الى كى و هيبقا معاك ريفلكت

2....الوتر ورير تروجان
.... فاير وتر تروجان و دة العكس **** الى فوق بس بصراحة هيبقا حتة تروجان ملهوش حل
3.... نينجا نينجا نينجا دى بقا النزلة الصح بتاعة النينجا عشان الاسكلات بتاعتة و كمان اريفلكت و لو حبيت تمسك كلابايتين لفل عالى ممكن تقسم النقط براحتك انا بشوف ناس بتضرب فاير و زى اى شخصية تانية بعد الريبورن

ارجو انى اكون افدت و ارجو من باقى الاعضاء افاتنا انا كتبت ما ارة رئعا من وجة نظرى يمكن ان اكون على خطاء فلو عندى غلطة حد يصلحالى

ايه يا جماعه اللى بتقولوه ده....مش كده خالص
التروجان عمره ما يوصل هلث 30 الف الا اذا كان فول +12 و كمان مش هيجيب ال 30 الف...احنا عندنا واحد تروجان-تروجان-تروجان بوتنسى 332 و هلثه 18 الف يعنى محصلش ال 20 الف و تقولى 30 الف :eek:
ثانيا بالنسبة للريبورنات
الريبورنات الحربية هى :
ننجا-وريور-تروجان... هتاخد رفلكت و سم
ننجا-وريور-فاير... هتاخد رفلكت و سم
ننجا-وريور-وتر و ده احسن حاجة فى الحرب عشان يرف و يضرب بويزون فى نفس الوقت
ننجا-وريور-وريور.. ملك الرفلكت و سم
ننجا-وريور-ارشر... هتاخد رفلكت و سم

بالنسبة للريبورنات بتاعة اللفلفه فا هى الارشر فقط :
ننجا-تروجان-ارشر او تروجان-وريور-ارشر
الاولانى بــتاع حروب و لفلفه بس مش معاه رفلكت و التانى بـــتاع لفلفه فقط لكن فى الحروب الاولانى اقوى منه
انما معظم الكلام اللى قولتوه ده لمؤخذه يعنى

mohamed2061
08-28-2009, 10:48 PM
التروجان عمره ما يوصل هلث 30 الف الا اذا كان فول +12 و كمان مش هيجيب ال 30 الف...احنا عندنا واحد تروجان-تروجان-تروجان بوتنسى 332 و هلثه 18 الف يعنى محصلش ال 20 الف و تقولى 30 الف :eek:
ثانيا بالنسبة للريبورنات
الريبورنات الحربية هى :

الاولانى بــتاع حروب و لفلفه بس مش معاه رفلكت و التانى بـــتاع لفلفه فقط لكن فى الحروب الاولانى اقوى منه

يا حبيبى كلامك جميل بس احنال مش بنتخانق احنا عملنا الموضوع عشان نتناقش و الف شكر على المعلومات القيمة دى بس انا عندى اعتراض على النينجا لانة المفروض نينجا نينجا نينجا و هبيقا فية رفلكت بردو و الاسكلات الى بعد الريبورن معروفة عشانكدة يبقا احسن و مرة تانية الف شكر على مشاركتك الجميلة

&mido.killer&
08-29-2009, 02:34 AM
ريد تاجير معلومات جمده والله تسلم يا مان

mohamed2061
08-29-2009, 03:19 AM
ريد تاجير معلومات جمده والله تسلم يا مان

انتا تؤمر يا مان و احنا ننفذ و لو عندك اى سؤال فى الفرست او السكند اسئل

redtiger5000
08-29-2009, 11:47 AM
يا حبيبى كلامك جميل بس احنال مش بنتخانق احنا عملنا الموضوع عشان نتناقش و الف شكر على المعلومات القيمة دى بس انا عندى اعتراض على النينجا لانة المفروض نينجا نينجا نينجا و هبيقا فية رفلكت بردو و الاسكلات الى بعد الريبورن معروفة عشانكدة يبقا احسن و مرة تانية الف شكر على مشاركتك الجميلة

انا مش بتكلم فى الننجا انا بقول لو عايز تعمل تروجان جامد او فاير جامد او ارشر جامد او وتر جامد او حتى وريور جامد انا مجبتش سيرة الننجا خالص
و عموما فعلا كلامك صح الننجا الجامد لازم يبقى بيور يعنى ننجا-ننجا-ننجا

mohamed2061
08-29-2009, 03:46 PM
انا مش بتكلم فى الننجا انا بقول لو عايز تعمل تروجان جامد او فاير جامد او ارشر جامد او وتر جامد او حتى وريور جامد انا مجبتش سيرة الننجا خالص
و عموما فعلا كلامك صح الننجا الجامد لازم يبقى بيور يعنى ننجا-ننجا-ننجا

ربنا يخليك و انا مكنش قصدى حاجة و الله و حنا قلنا وجهات نظر يعنى الى عندو حاجة يقولها و ميهميش عادى و شكرا على ردك الجميل

redtiger5000
08-30-2009, 12:01 AM
ربنا يخليك و انا مكنش قصدى حاجة و الله و حنا قلنا وجهات نظر يعنى الى عندو حاجة يقولها و ميهميش عادى و شكرا على ردك الجميل

العفو و شكرا لموضوعك الجميل

HoLAKo7
08-30-2009, 07:18 AM
شكرا علي الموضوع ومن رايي المتواضع

نينجا وريور فاير

نينجا وريور تروجن

تروجن تروجن تروجن

تروجان وريور ارشر

وفيه تاني كتير جمدين برضو ;)

mohamed2061
08-30-2009, 02:06 PM

نينجا وريور فاير

نينجا وريور تروجن

تروجن تروجن تروجن

تروجان وريور ارشر

شكرا ليك يا مان على ارد و المشاركة و ياريت ناس كتير تقول رايها و ميهمش لو فية غلطة كلنا هنصلحا :):):)

futureboy
08-31-2009, 03:15 AM
والله انا عندي سؤال وهو
أنزل ريبورن ايه
أنا ىرشر وقلولي أنزل من لفل كام
وكمان شئ وهو أنا اريد ان يكون هلثي عادي و لو أعلي واحد ضربني ( طبعاً مش ريبورن) ينقصني بالواحد فقط
و اكون قوي و معايا إسكتلات الآرشر و الشخصيه إلي هنزلها

mohamed2061
08-31-2009, 03:55 AM
والله انا عندي سؤال وهو
أنزل ريبورن ايه
أنا ىرشر وقلولي أنزل من لفل كام
وكمان شئ وهو أنا اريد ان يكون هلثي عادي و لو أعلي واحد ضربني ( طبعاً مش ريبورن) ينقصني بالواحد فقط
و اكون قوي و معايا إسكتلات الآرشر و الشخصيه إلي هنزلها

بص يا سيدىانتا ممكن تنزل ارشر و دة بعد لفل 120 عادى النقط مش هتفرق او تنزل اى حاجة تانية بس هيبقا الاحسن من لفل 130 عشان النقط و نيجى بقا للنزلة انا النزلات الى شايفها حلوة لو انتا عايز تطير و تضرب اسكتر يبقا زى ما انتا ارشر و لو عايز تكون جامد انزل ورير عشان الرفلكت او تروجان التروجان جامد بس انتا طلاباتك مش مفهومة كويس انتا عشان تجيب هلث على يبقا لازم تنزل ريبورن بعد ما تجيب لفل عالى مثلا 130 بس موضوع ان واحد يضرب و يجيب فيك واحد دى على حسب اسطفتك بس المشكلة ان اسكلات الارشر مش هتشتغل معاك لما تنزل ممكن بقا فى السكند تنزل ارشر تانى و ساعتها لو كنت ورير هيبقا معاك اسكلات الورير و الارشر و لو تروجان يبق هيكون معك اسكلات التروجان و الارشر بس مش كلها
معلش انا طولت عليك ارجو اكون افدت ولو فية حاجةمش فاهمها قلى عليها

&mido.killer&
08-31-2009, 03:59 AM
بص ارشر-ارشر-ارشر هتاخد سهم فريز بيجمد العدو لمده 7 ثوانى
او ارشر-تورجان-ارشر دم عالى
ارشر-وريور-ارشر
دفاع جامد واعتقد سوبر مان اعتقد مش متأكد

redtiger5000
08-31-2009, 04:00 AM

نينجا وريور فاير

نينجا وريور تروجن

تروجن تروجن تروجن

تروجان وريور ارشر

انت عارف...احنا عندنا واحد بوتنسى 332 تروجان-تروجان-تروجان بيعيط دم و ندمان دلوقتى عشان معملش تروجان-وريور-تروجان هو مش عايز يعمل لأن خلاص دفع مليار و 100 مليون و بأه كنج فى الاكوتن الاولانى و لو عمل اكونت تانى مش هيبقى جامد زى الاولانى لأن الاولانى كنج يعنى واخد 12 بوتنسى زيادة و كمان هو مش معاه يحط فلوس تانى لأن اساسا الفلوس اللى على السرفر بح و انت لسه بتقول تروجان-تروجان-تروجان صباح الخيييييييييير :o

mohamed2061
08-31-2009, 04:26 AM
انت عارف...احنا عندنا واحد بوتنسى 332 تروجان-تروجان-تروجان بيعيط دم و ندمان دلوقتى عشان معملش تروجان-وريور-تروجان هو مش عايز يعمل لأن خلاص دفع مليار و 100 مليون و بأه كنج فى الاكوتن الاولانى و لو عمل اكونت تانى مش هيبقى جامد زى الاولانى لأن الاولانى كنج يعنى واخد 12 بوتنسى زيادة و كمان هو مش معاه يحط فلوس تانى لأن اساسا الفلوس اللى على السرفر بح و انت لسه بتقول تروجان-تروجان-تروجان صباح الخيييييييييير :o

عادى بتبقا وجهات نظر بس برضو انتا معاك حق لازم الوحد يحسبها كويس و يعرف النقط هتبقا عامل ازاى و المميزات الى هتبقا مع الريبورن و شكرا للافادة الجميلة

mohamed2061
08-31-2009, 04:29 AM
ارشر-وريور-ارشر

فعلا يا اخى العزيز ارشر ورير ارشر هياخد السوبر مان و الرفلكت كمان و الريج بردو جامد و الطيران يعنى جامد

و لو ارشر تروجان ارشر هياخد السيكلون و و الطيران و هيبقا دم عالى بردو

و فى الحالتين الى فاتو هيبقا جامد فى البى كى

redtiger5000
08-31-2009, 04:37 AM
فعلا يا اخى العزيز ارشر ورير ارشر هياخد السوبر مان و الرفلكت كمان و الريج بردو جامد و الطيران يعنى جامد

ارشر-وريور-ارشر هيبقى معاه سوبر مان ؟ :rolleyes: انت عمرك شوفت ارشر معاه سوبر مان ؟

mohamed2061
08-31-2009, 04:40 AM
ارشر-وريور-ارشر هيبقى معاه سوبر مان ؟ :rolleyes: انت عمرك شوفت ارشر معاه سوبر مان ؟

ايوة موجود بس نادر عشان الناس كلها بتنزل تروجان و بعد كدة ارشر عشان السرعة و تخيل انتا ارشر و معاة السرعة اكيد بتشوفو فى البيرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اية رايك هتنزل ورير و لا تروجان و بعدية ارشر بس هوة دة الى عندى و ممكن تدور فى السيرفر

redtiger5000
08-31-2009, 06:55 AM
ايوة موجود بس نادر عشان الناس كلها بتنزل تروجان و بعد كدة ارشر عشان السرعة و تخيل انتا ارشر و معاة السرعة اكيد بتشوفو فى البيرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اية رايك هتنزل ورير و لا تروجان و بعدية ارشر بس هوة دة الى عندى و ممكن تدور فى السيرفر

طب انا احب اقولك ان انا بلعب اللعبة دى بقالى 3 سنين و عمرى ما شوفت ارشر معاه سوبر مان....و أسأل اى حد قديم هنا او فى سرفرك هيقولك نفس الكلام

mohamed2061
08-31-2009, 10:20 AM
طب انا احب اقولك ان انا بلعب اللعبة دى بقالى 3 سنين و عمرى ما شوفت ارشر معاه سوبر مان....و أسأل اى حد قديم هنا او فى سرفرك هيقولك نفس الكلام

مش عارف اقوللك اية يمكن انا لاى شوفتو غلط و انا هتاكد بردو و شكرا على تصحيح المعلومة الغط بتاعتى و انا مش زعلان انا فرحان ان فية ناس بتدخل و تشارك شكرا ليك يا اخى

ahmedreda100
08-31-2009, 02:35 PM
احلى نزلة للفير والتروجان دلوقتى هى
نينجا>ورير>فير
نينجا>ورير>تروجان
بيبقا معاه البيزون والريفلكت انسا هيبقا جامد

mohamed2061
08-31-2009, 04:16 PM
احلى نزلة للفير والتروجان دلوقتى هى
نينجا>ورير>فير
نينجا>ورير>تروجان
بيبقا معاه البيزون والريفلكت انسا هيبقا جامد

شكرا على مشاركتك بس نزلاتك كويسة بس على فكرة
من النزلات الجامدة للفاير و التروجان
تروجان >ورير>فاير
ورير ورير تروجان
وتر ورير تروجان

futureboy
09-01-2009, 12:31 AM
ارشر-وريور-ارشر

مش عارف اقوللك اية يمكن انا لاى شوفتو غلط و انا هتاكد بردو و شكرا على تصحيح المعلومة الغط بتاعتى و انا مش زعلان انا فرحان ان فية ناس بتدخل و تشارك شكرا ليك يا اخى

شكراً لكم جميعاً علي المساعده
انا شكلي كده هنزل وريور فيا ريت تقولوا لي كل المميزات من طقطق لسلامه عليكم:d
وكمان شئ
هو انا لو نزلت وريور هقدر امسك قوس اقل من لفل 70 زي لو نزلت تروجن ولا ايه
وكمان شئ هو انا لو نزلت وريور وبعدين تروجن
هتبقي ايه المميزات

&mido.killer&
09-01-2009, 01:18 AM
هيبقى سرعه ودرع وريفكلت بس طبعا عمك ريد تايجر هو احسن واحد يقلنا فهو قال ان مفيش سوبر مان يبقى مفيش سوبر مان (فى بات مان ) هههههههههههههه

mohamed2061
09-01-2009, 04:21 AM
شكراً لكم جميعاً علي المساعده
انا شكلي كده هنزل وريور فيا ريت تقولوا لي كل المميزات من طقطق لسلامه عليكم:d
وكمان شئ
هو انا لو نزلت وريور هقدر امسك قوس اقل من لفل 70 زي لو نزلت تروجن ولا ايه
وكمان شئ هو انا لو نزلت وريور وبعدين تروجن
هتبقي ايه المميزات

و كمان هيبقا معاك غير السرعة و الريفلكت الريج و دى كويسة بردو بس لو انتا نزلت التروجان بع الورير هيبقا معاك الهركلة كمان

BiG_AnGeL
09-01-2009, 07:16 AM
StoOoP
مين الى بيقول لو نزل ارشر وريور ارشر هياخد سوبر مان
معلش يعنى الى يقول كده يبقى لسه لاعب كونكر دى امبارح او اول مره يشوفها

مفيش ولا ارشر فى كونكر معاه سوبر مان غير واحد بس

اكيد Gm ده مفترى ويعمل اى حاجه ههههههههههههه

بس لا بجد مفيش ولا ارشر معاه سوبر مان

وعلى فكره معظم افضل الريبورن بيبدء بنينجا وبعد كده شكله برحتك

سلاموز

clown8000
09-01-2009, 04:14 PM
احسن ربورن من وجهة نظرى
نينجا نينجا نينجا
نينجا ورير تروجان
نينجا ورير فير
نينجا ورير وتر او نينجا تروجان وتر او تروجان ورير وتر
نينجا ورير ارشر او نينجا تروجان ارشر
او نينجا ورير ورير

man2020
09-01-2009, 04:17 PM
الاحسن من وجهه نظري تروجن ويرر نينجا

وارشر تروجن تروجن دول اجمد حاجه

mohamed2061
09-01-2009, 04:50 PM
الاحسن من وجهه نظري تروجن ويرر نينجا

وارشر تروجن تروجن دول اجمد حاجه

نزلاتك كويسة و مشكور على المشاركة الجميلة دى

mohamed2061
09-01-2009, 04:54 PM
stooop
مين الى بيقول لو نزل ارشر وريور ارشر هياخد سوبر مان
معلش يعنى الى يقول كده يبقى لسه لاعب كونكر دى امبارح او اول مره يشوفها

مفيش ولا ارشر فى كونكر معاه سوبر مان غير واحد بس

اكيد gm ده مفترى ويعمل اى حاجه ههههههههههههه

بس لا بجد مفيش ولا ارشر معاه سوبر مان

وعلى فكره معظم افضل الريبورن بيبدء بنينجا وبعد كده شكله برحتك

سلاموز

عادى ااجى ام يعمل اى حاجة انا شوفت حاجة استغربت عليها فى الاول
كنت بعمل كويست التاور الاليت و لما دخلت لقيت نينجا ورير كان كعاة التاور و الفانة الفرى +4 بس عرفت انة جى ام فعادى مع الجى ام مفيش مستحيل ممكن يخلى النينجا يضرب اسكتر هههههههههههههههههههههه

&mido.killer&
09-01-2009, 05:54 PM
الموضوع حلو يا جماعه والصراحه انا شايف الناس بتشارك واتمنى من الناس اللى بتسأل عالريبورن فى مواضيع خاصه يحطوها هنا ويبقى مركز استفسارت الريبورن وياترا هو اتثبت ولا لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

futureboy
09-01-2009, 08:39 PM
مش فاهم ممكن وضح أكثر

mohamed2061
09-02-2009, 03:01 AM
الموضوع حلو يا جماعه والصراحه انا شايف الناس بتشارك واتمنى من الناس اللى بتسأل عالريبورن فى مواضيع خاصه يحطوها هنا ويبقى مركز استفسارت الريبورن وياترا هو اتثبت ولا لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ربنا يخليك هيا هتفيد ناس كتير اوى غير انها هتلم افكار الناس كلها فمحدش هيتعب انو يكتب موضوع فيسهل على الناس بدل التعب و بالزات الناس الجديدة وشكرا على ردك الجميل دة و عايزين نشوفك كام نزلة من الى انتا بتفضلهم

bosee
09-02-2009, 07:23 PM
ياشباب انا نزلت ربورن ورير ورير وعاوز انزل ارشر هيبقى معايا السوبر مان وهتبقى جمدة ولالاممكن حد يسعنى

ab_da
09-02-2009, 08:16 PM
صراحة ما فهمت شئ

man2020
09-02-2009, 09:59 PM
صراحة ما فهمت شئ

بص ديه كونكر الانجليزي مش كونكر العربي

redtiger5000
09-02-2009, 11:20 PM
هيبقى سرعه ودرع وريفكلت بس طبعا عمك ريد تايجر هو احسن واحد يقلنا فهو قال ان مفيش سوبر مان يبقى مفيش سوبر مان (فى بات مان ) هههههههههههههه

كلامك مظبوط و شكرا لتقديرك ليا :)

العقرب2
09-03-2009, 03:12 AM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
موضوع جميل اخي
بس انا عايز اهرف حاجه انا كنت ارشر 127 ونزلت واريور عايز اعرف احسن سكند ليا ايه
بس في حاجه غريبه انا معيش غير حجات الواريور التقلديه وزياده عليهم الريفلكت فين حجات الارشر ؟؟؟

mohamed2061
09-03-2009, 04:13 AM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
موضوع جميل اخي
بس انا عايز اهرف حاجه انا كنت ارشر 127 ونزلت واريور عايز اعرف احسن سكند ليا ايه
بس في حاجه غريبه انا معيش غير حجات الواريور التقلديه وزياده عليهم الريفلكت فين حجات الارشر ؟؟؟

مش فاهم كويس حاجات الارشر يعنى اية يعنى اسكلاتة لو الاسكلات تبقا غريبة شوية عشان مش هينفع يبقا معاك سوبرمان زى ما اخونا الفاضل قالنا ممكن هيبقا معاك الريفلكت و الريج انما السوبر مان و الداش لاالالالا

اما بالنسبة للاسكلات بتاعة الارشر فدى بقا عادى هتروح للراجل الى فى الجوب سنتر الى هوة بعد الرجل **** الورير على طول و تدوس علية و تشوف الاسكلات الى موجودة و الكويستات بتاعتك

sad2mezo
09-03-2009, 06:31 PM
احسن ريبورن لأى شخصية عاوز تلعب و تعمل بى كى بيها هو نينجا - وريور - ......... اللى انت عاوزه بقى تروجن او وريور او ارشر او ووتر او فير لأن دلوقتى النينجا هو الكبنج و محدش بيقدر عليه علشان البويزون

و لو عاوز تلفلف ووترات و تجيب فلوس يبقى عليك بالأرشر و تعملو ريبورن ووتر - تروجان - ارشر

و لو عاوز تلعب و تلفلف و تجيب فلوس و كل حاجة يبقى عليك ب تروجان - وريور - ارشر

بس دول اقوى حاجة و لغاية دلوقتى اقوى و احسن حاجة فى اللعبة هو نينجا - وريور - فير جاااااااااااااااااامد بجد و ملوش حل

دول احسن حاجة من وجهة نظرى و فى الختام سلام :)

futureboy
09-03-2009, 11:29 PM
و كمان هيبقا معاك غير السرعة و الريفلكت الريج و دى كويسة بردو بس لو انتا نزلت التروجان بع الورير هيبقا معاك الهركلة كمان
مش فاهم وكمان انت لم تجب باقي الأسئله
وشكراً مقدماً و أنتظر التوضيح ورد باقي الأسئله

mohamed2061
09-04-2009, 02:45 AM
احسن ريبورن لأى شخصية عاوز تلعب و تعمل بى كى بيها هو نينجا - وريور - ......... اللى انت عاوزه بقى تروجن او وريور او ارشر او ووتر او فير لأن دلوقتى النينجا هو الكبنج و محدش بيقدر عليه علشان البويزون

و لو عاوز تلفلف ووترات و تجيب فلوس يبقى عليك بالأرشر و تعملو ريبورن ووتر - تروجان - ارشر

بس دول اقوى حاجة و لغاية دلوقتى اقوى و احسن حاجة فى اللعبة هو نينجا - وريور - فير جاااااااااااااااااامد بجد و ملوش حل

معاك حق والله النينجا قلب الموازين و مش الاسكلة بتاعة السم بس هيا الى جامدة باقى اسكلات النينجا بردة بتيديلو امتيازات كبيرى جداو السم هوة اقواها و شكرا على المشاركة الجميلة دى

أنس الشال
09-04-2009, 06:33 AM
نينجا, تورجن ، فير

المميزات
1-التوكس فوك اللي هيه البيزون
2- السرعه
3-الترنيدو ولو كانت الطبقان يعني فكسد يبقى ملوش حل

في البك هيكون نار طحن هيعمل أيه

هيقوم عامل البيزون وي هوه مثلا عنده السرعه يقوم ماشي بسرعه وي يعد يضرب في الواحد إلى الموت بس هيموته أسرع من اي فير فير فير

السبب لأن هوه مثلا مفكسد البزون هيقوم ضاربها فيه وي هيدخل فيه وي بكده هيموته بسرعه

mohamed2061
09-04-2009, 08:48 AM
نينجا, تورجن ، فير

المميزات
1-التوكس فوك اللي هيه البيزون
2- السرعه
3-الترنيدو ولو كانت الطبقان يعني فكسد يبقى ملوش حل

في البك هيكون نار طحن هيعمل أيه

هيقوم عامل البيزون وي هوه مثلا عنده السرعه يقوم ماشي بسرعه وي يعد يضرب في الواحد إلى الموت بس هيموته أسرع من اي فير فير فير

السبب لأن هوه مثلا مفكسد البزون هيقوم ضاربها فيه وي هيدخل فيه وي بكده هيموته بسرعه

مشكور على المشاركة الجميلة و وجة النظر الحلى و انتا شرحت النزلة و مميزاتها و الاسكلات و طريقة الشغل بيها ياريت الكل يعمل زيك و يشارك الف شكر ليك

futureboy
09-04-2009, 07:47 PM
ممكن ترد عليا

sayade
09-04-2009, 08:18 PM
أنا عايز اهبط ريبورن تروجان أرشر تروجان

mohamed2061
09-05-2009, 04:22 AM
أنا عايز اهبط ريبورن تروجان أرشر تروجان

تروجان ارشر تروجان اممممممممم طاب لية مش ارشر تروجان ارشر انتا عكستها

بس هيا غريبة شويىة بس مش وحشة ناخدها خطوة خطوة
1... انتا كنت تروجان و نزلت ارشر هيبقا معاك السرعة و بس و اسكلات الارشر بقا و دمك هيبقا عالى انما اهم حاجة مش هتبقا معاك الريفلكت يعنى مش هيبقا جامد فى البى كى هيبقا على قد اللفلفة بس

2... و نلت تروجان ارشر تروجان هيبقا معاك اسكلات التروجان الى كلنا عارفنها الهركلة و السرعة انما اسكلات الارشر كلها بح طارت فا النزلة اساسا مش حاسبها كويس انتا

لو فية حاجة عندى غلط ياريت تصلحوهالى و لو حاجة مش مفهومة يا ريت نقولى

redtiger5000
09-05-2009, 05:55 AM

انا موافقك على ان الفاير جامد بس لعبه مفيهوش متعه ؟ كله كليك يمين كليك يمين لما ايدك تورم الا اذا كان القتل عندك بدون فن هو المتعه كده مقدرش اقولك حاجة انما انا القتل عندى فن...لازم اموت اللى قصادى فاست بلاد او سنت سورد و لو استخدم معايا البويزون ده بفرقعه بالبلاده البويزون اصل انا من هواة الفن فا احب الفن حتى فى القتل
و الفايراتاللى بتقول عليها جامده دى بفرقعها و اقوى الفايرات ماتت منى بالفرقعه...هما اه بيهزمونى كتير لكن ده عشان ارينا و انا قصاده متاح بسهولة لكن لو جالى فى الحرب ده فرقعه واحده تنزله الارض و ابقى قابلنى بأه عقبال ما يترف تانى

mohamed2061
09-05-2009, 06:01 AM
انا موافقك على ان الفاير جامد بس لعبه مفيهوش متعه ؟ كله كليك يمين كليك يمين لما ايدك تورم الا اذا كان القتل عندك بدون فن هو المتعه كده مقدرش اقولك حاجة انما انا القتل عندى فن...لازم اموت اللى قصادى فاست بلاد او سنت سورد و لو استخدم معايا البويزون ده بفرقعه بالبلاده البويزون اصل انا من هواة الفن فا احب الفن حتى فى القتل
و الفايراتاللى بتقول عليها جامده دى بفرقعها و اقوى الفايرات ماتت منى بالفرقعه...هما اه بيهزمونى كتير لكن ده عشان ارينا و انا قصاده متاح بسهولة لكن لو جالى فى الحرب ده فرقعه واحده تنزله الارض و ابقى قابلنى بأه عقبال ما يترف تانى

هههههههههههه فنان والله شكرا على مشاركتك بس ياريت فن القتل دة فى اللعبة بس ههههههههه

بس متهيقلى تقصد بالفرقعة دى الهركلة صح

mohamed2061
09-05-2009, 08:18 PM
المرة دى انا بقا الى عايز مساعدة انا ان شاء الله دلوقتى تروجان و ناوى انزل ريبورن ورير
و سكند محتار نينجا ولا فاير بس انا بقا عايز اعرف انا ان شاء الله هنزل ريبورن بعد 137؟؟؟؟؟؟؟؟؟ كتير صح بس عادة هلبس اسطفة لفلفة كلها سوكت جيمات رمبو سوبر انا بقا عايز اعرف النظام الى هوزع بية النقط و نظام صح يعنى مفيش نقطة تضيع ولا تخش مكان غلط و كمان عايز اعرف اية الامتيتزات كلها الى ممكن اخدها لو نزلت من 137 عشان سمعت انو بيبقا فية امتيازات كل ما الليفل كان عالى

ارجو من الى يقدر يجاوب يجاوب

man2020
09-05-2009, 08:58 PM
المرة دى انا بقا الى عايز مساعدة انا ان شاء الله دلوقتى تروجان و ناوى انزل ريبورن ورير
و سكند محتار نينجا ولا فاير بس انا بقا عايز اعرف انا ان شاء الله هنزل ريبورن بعد 137؟؟؟؟؟؟؟؟؟ كتير صح بس عادة هلبس اسطفة لفلفة كلها سوكت جيمات رمبو سوبر انا بقا عايز اعرف النظام الى هوزع بية النقط و نظام صح يعنى مفيش نقطة تضيع ولا تخش مكان غلط و كمان عايز اعرف اية الامتيتزات كلها الى ممكن اخدها لو نزلت من 137 عشان سمعت انو بيبقا فية امتيازات كل ما الليفل كان عالى

ارجو من الى يقدر يجاوب يجاوب

طبعا ويرر وفي السكند نينجا صدقني انا مجرب وصاحبي اقوي مني بكتيير علشان هو تروجن ويرر نينجا بيقولي هو كان بينقص واد ارشر بالواحد والارشر هو الي مات من الريفكلت طبعا
وكمان هايكون معاك البويزون وريفكلت وهلس عالي ده رايي

Khal3ed2010
09-05-2009, 10:51 PM
موضوع جميل جدا

mohamed2061
09-06-2009, 12:42 AM
موضوع جميل جدا

ربنا يخليك بس لما الموضوع عجبك رايح بردو تسئل و تعمل موضوع تانى تسئل على الريبورن ولا انتا بتحاول تزود المشاركات

mohamed2061
09-06-2009, 12:54 AM
طبعا ويرر وفي السكند نينجا صدقني انا مجرب وصاحبي اقوي مني بكتيير علشان هو تروجن ويرر نينجا بيقولي هو كان بينقص واد ارشر بالواحد والارشر هو الي مات من الريفكلت طبعا
وكمان هايكون معاك البويزون وريفكلت وهلس عالي ده رايي

شكرا على ردك الجميل دة و انا الى ناقصنى النقط ازاى اوزعها على حسب النزلة انا محتاج حد يشرحلى ازاى اوزعها عشان انا بشوف نبنجات ماسكين كلاباية و سيف 120 انا عرارف برسترها منين بس معرفش هوزعها ازاى

&mido.killer&
09-06-2009, 01:13 AM
هو انا مش خبير بس هقلك انت حط فى spirit 20 عشان تعرف تستخدم الرعد **** التويست واستنى بقى الباقى من ريد تايجر هو الخبره ما شاء الله

mohamed2061
09-06-2009, 06:44 AM
هو انا مش خبير بس هقلك انت حط فى spirit 20 عشان تعرف تستخدم الرعد **** التويست واستنى بقى الباقى من ريد تايجر هو الخبره ما شاء الله

اوك وشكرا على ردك tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

غريب111
09-06-2009, 09:46 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

من وجهة نظري

الوريور في أي ريبورن لما يكون في الوسط يكون حلو عشان الريفلكت

والأرشر لما يكون في الأخير عشان سكيل السكاتر

و التروجن في الأول عشان الدم وميزة إنه يمسك سلاحين ون هاند

يعني تروجن وريور أرشر .. من وجهه نظري أحسن ريبورن

ممكن تسوي ريبورن تروجن وريور وتر .. كمان حلو هذا الريبورن عشان سكيلات الوتر حلوة

بس إحذروا تسوا واتر ف البداية وتنخدعوا عشان الوتر ريبورنه من 110.. من وجهه نظري مش حلوة

وتنبيه أخر .. لا تغتروا بعدد الغسكيلات .. إهم شي نوع و مدى تأثير الإسكيل و الله يوفق الجميع

mohamed2061
09-07-2009, 03:44 AM
بسم الله الرحمن الرحيم

من وجهة نظري

الوريور في أي ريبورن لما يكون في الوسط يكون حلو عشان الريفلكت

والأرشر لما يكون في الأخير عشان سكيل السكاتر

و التروجن في الأول عشان الدم وميزة إنه يمسك سلاحين ون هاند

يعني تروجن وريور أرشر .. من وجهه نظري أحسن ريبورن

ممكن تسوي ريبورن تروجن وريور وتر .. كمان حلو هذا الريبورن عشان سكيلات الوتر حلوة

بس إحذروا تسوا واتر ف البداية وتنخدعوا عشان الوتر ريبورنه من 110.. من وجهه نظري مش حلوة

وتنبيه أخر .. لا تغتروا بعدد الغسكيلات .. إهم شي نوع و مدى تأثير الإسكيل و الله يوفق الجميع
شكرا على المشاركة الجميلة دى :):):)

Khal3ed2010
09-07-2009, 10:35 AM
احسن ربورن الان هو
ننجا ورير تروجن
او
ننجا ننجا ننجا
او
ننجا ورير فير
ومن يراى غير ذالك يدخل ويقول راية

&mido.killer&
09-07-2009, 01:24 PM
يا جماعه هو الموضوع دا ملوش نفس يتثبت ولا ايه عايزينه يتثبت دا مهم اوى

mohamed2061
09-07-2009, 03:17 PM

عادى طلاما فية ناس بتخش مش هيرجع صفحات ورا يعنى هيفضل فى اول صفحة يعنى مش هتفرق

:d:d:d

أنس الشال
09-07-2009, 05:21 PM
مشكور على المشاركة الجميلة و وجة النظر الحلى و انتا شرحت النزلة و مميزاتها و الاسكلات و طريقة الشغل بيها ياريت الكل يعمل زيك و يشارك الف شكر ليك

ليه بس دا أحنا متعلمين منك كل الشغل ده من عند ربنه بعدين أنته

بس كان عندي سؤال أنا كت عايز أنزل بورن من لفل 130 او من 125 بس أنا هنزل في اللفلين دول فممكن تقولي أعمل أيه
يعني أنزل أيه أنا مش ضامن سكند فقولي أنزل بالسكند وي من غير السكند

redtiger5000
09-07-2009, 06:31 PM
هههههههههههه فنان والله شكرا على مشاركتك بس ياريت فن القتل دة فى اللعبة بس ههههههههه

بس متهيقلى تقصد بالفرقعة دى الهركلة صح

وعااااااااامل موضوع طويل عريض على الريبورنات و مش عارف الفرقعه بتاعة البويزون....ما علينا
الفرقعه بتاعة البويزون دى لما يكون معاك بلاده بويزون...دى الضربة بتاعتها قوية جدا و بتموت اتخن تخين بسهولة
و شكرا لذوقك

redtiger5000
09-07-2009, 06:33 PM

انا الصراحة مش شايف انه لزمة يتثبت...لأنه بيتكلم على ريبورنات قديمة و مش كلها كمان...دلوقتى اى ريبورن صح بيبتدى ننجا-وريور- و بعدين اى حاجة و الننجا الجامد بيبقى ننجا-ننجا-ننجا
و هو مش عامل كده فى اول الموضوع...فا ده يعتبر موضوع دردشة كده لكن مش مترتب و مهندم و كويس اوى لدرجة انه يتثبت
مع كامل احترامى لصاحب الموضوع

Mr EsLaM
09-07-2009, 06:38 PM
سيتم تثبيت موضوع

سنقول فيه المفيد وكل ريبورن ومميزاته
حتى لا تتعدد المشاركات

موضوعك سنستوفى منه المعلومات من كل عضو وكل ميزة من الميزات التى وجدها فى الريبورن

وتاكد ان لموضوعك له قيمه وتثبيت الموضوعات للحصريات والاحداث الجديده

تحياتى لك

وننتظر موضوعات الاقوى والاحسن

فهل من منافس

mohamed2061
09-07-2009, 08:48 PM
وعااااااااامل موضوع طويل عريض على الريبورنات و مش عارف الفرقعه بتاعة البويزون....ما علينا
الفرقعه بتاعة البويزون دى لما يكون معاك بلاده بويزون...دى الضربة بتاعتها قوية جدا و بتموت اتخن تخين بسهولة
و شكرا لذوقك

انا معرفش كل الاسكلات بس انا بتعلم مفيش حد يعرف كل حاجة و شكرا على ردك عليا يا معلم

mohamed2061
09-07-2009, 08:51 PM
سيتم تثبيت موضوع

حتى لا تتعدد المشاركات

موضوعك سنستوفى منه المعلومات من كل عضو وكل ميزة من الميزات التى وجدها فى الريبورن

تحياتى لك

فهل من منافس

شكرا على المرور الى شرفنى و الرد الى فراحنى:):):)

mohamed2061
09-07-2009, 08:52 PM
انا الصراحة مش شايف انه لزمة يتثبت...لأنه بيتكلم على ريبورنات قديمة و مش كلها كمان...دلوقتى اى ريبورن صح بيبتدى ننجا-وريور- و بعدين اى حاجة و الننجا الجامد بيبقى ننجا-ننجا-ننجا
و هو مش عامل كده فى اول الموضوع...فا ده يعتبر موضوع دردشة كده لكن مش مترتب و مهندم و كويس اوى لدرجة انه يتثبت

بمساعدتك ان شاء الله يترتب و شكرا على التعليق و هيترتب ان شاء اله قريب:)

mohamed2061
09-07-2009, 08:58 PM

بس كان عندي سؤال أنا كت عايز أنزل بورن من لفل 130 او من 125 بس أنا هنزل في اللفلين دول فممكن تقولي أعمل أيه

هوة على العموم لو نزلت ريبرون من لفل 130 احسن بس يتوقف علىعدة حاجات عموما لما هتنزل

1... لو هتزل ريبورن نفس الشخصية مش مهم ممكن تنزلز من 120 مش هتفرق عشان النقط بس كل ما تعلى فى الفل الدم بيبزيد و دة مش وحش

2....لو هتنزل ريبورن شخصية مختلفلة يبقا من بعد 125 و انا افضل 130 عشان النقط

بس عموم انا بفضل انزل ريبورن بعد لفل 131 و ان شاء الله التروجان ***** هنزلو من137 يعنى بعد مدة بس هخلية كنج السيرفر

و اى خدمة انا موجود

HoOsSaM
09-07-2009, 09:44 PM
طيب انا عايز امسك قوس واعمل سكاتر وانا تروجان وفى نفس الوقت عايز اكبر مميزات ممكن ياخدها التروجان لما يحول لتروجان وعندى طلب عايز نصيحة انزل ريبورن ارشر ولا انتم رأيكم ايه

وانا لو حولت ارشر هيبقى عندى طيران؟ (اصل عمرى ما شوفت تروجان بيطير)

اخر سؤال لو نزلت تروجان او ارشر هضرب ماجيك ؟

mohamed2061
09-07-2009, 11:18 PM
طيب انا عايز امسك قوس واعمل سكاتر وانا تروجان وفى نفس الوقت عايز اكبر مميزات ممكن ياخدها التروجان لما يحول لتروجان وعندى طلب عايز نصيحة انزل ريبورن ارشر ولا انتم رأيكم ايه

وانا لو حولت ارشر هيبقى عندى طيران؟ (اصل عمرى ما شوفت تروجان بيطير)

اخر سؤال لو نزلت تروجان او ارشر هضرب ماجيك ؟

طلاباتك اى حد يتمناها بس مش موجودة
1..... مفيش تروجان يضرب اسكتر ؟؟؟؟؟؟؟؟ الا حالة واحدة بس جى ام ههههههههههه

2...... و انتا لما بتنزل تروجان ارشر بيبقا معاك قوة التروجان و الدم العالى و كمان السرعة بتاعة التروجان و بتضرب اسكتر و تطير

3... بالنسبة للمجيك انتا لما بتنزل الريبورن بتوزع النقط فبتقوم عامل 20 نقطة و تشترىاسكلى الثاندر بتاعة التويست و تضرب ماجيك براحتك يا عم

sad2mezo
09-07-2009, 11:54 PM
طيب انا عندى سؤال انا معايا تروجان لو عملتو تروجان وريور نينجا هيبقى حلو ولا مش قد كده علشان انا عاوز اعمله صح من الأول علشان مجيش بعد كده و اندم و كمان هيبقى معاه هلث كتير ولا قليل و كمان هيبقى معاه الهركلة ولا هتروح يا ريت الأفادة و النبى فى السؤال ده و كمان انا معايا ووتر لو عملتو ووتر تروجان ارشر هيجى منه ولا هيبقى هفأ و ملطشة مع العلم انا هعمله علشان الفلف ووترات و العب بيه ياريت الأفادة والنبى يا جماعة بليز فى الأسئلة دى و مشكور مقدما

&mido.killer&
09-08-2009, 03:06 AM

طب انت شخصيتك ايه

و شكرا لذوقك
براحه عالراجل

واحنا كمان بنحترمك بس بردو موضوع مفيد يا ريد

سيتم تثبيت موضوع

حتى لا تتعدد المشاركات

تحياتى لك

فهل من منافس
تماموز وشكرا يا اسلام انك ثبته :d

mohamed2061
09-08-2009, 04:10 AM
شكرا يا معلم ميدو على التشجيع و المشاركة الجميلة بتاعتك :):):):d

RayahBalk
09-08-2009, 04:30 AM
السلام عليكم ورحمة اله وبركاتة
بصوا يجماعة انا هاقلوكم على نزلى غريبة جدا وانا عن نفسى عملتها وشغال بيها زى الفل
وهى "وتر 130 وير 130 نينجا 130 "
انا رسترت البوينتات على اسلحة تورجان دم واصل لغاية 9500 من غير الاسطف مش وحش
ثانيا الاسكيلات
اولا اسكيلات الوتر " استيجما , العضمضم :d ، والاسكيلة اللى بتزود دم والتانية بتاعت المانا"
ثانيا اسكيلات الوير " الريفلكت"
ثالثا اسكيلات النينجا "البيزون ، وتنزيل الاشرات "
رابعا اسكيلات التورجان اللى بتجلنا لما بنرستر على اسلحة التورجان "الفاست بلاد + الاسكانساورد"
يعنى اكونت معاه بلاوى زرقا كتير ومش هتلاحق على الاسكيلات اللى فيه ومتهيألى ان هو شامل 4 شخصيات
ايه رايكم بقى

mohamed2061
09-08-2009, 03:41 PM
السلام عليكم ورحمة اله وبركاتة
بصوا يجماعة انا هاقلوكم على نزلى غريبة جدا وانا عن نفسى عملتها وشغال بيها زى الفل
وهى "وتر 130 وير 130 نينجا 130 "
انا رسترت البوينتات على اسلحة تورجان دم واصل لغاية 9500 من غير الاسطف مش وحش
ثانيا الاسكيلات
اولا اسكيلات الوتر " استيجما , العضمضم :d ، والاسكيلة اللى بتزود دم والتانية بتاعت المانا"
ثانيا اسكيلات الوير " الريفلكت"
ثالثا اسكيلات النينجا "البيزون ، وتنزيل الاشرات "
رابعا اسكيلات التورجان اللى بتجلنا لما بنرستر على اسلحة التورجان "الفاست بلاد + الاسكانساورد"
يعنى اكونت معاه بلاوى زرقا كتير ومش هتلاحق على الاسكيلات اللى فيه ومتهيألى ان هو شامل 4 شخصيات
ايه رايكم بقى

بصراحة تشكر على المشاركة الجميلة دى و التنظيم و التنسيق للموضوع بتاعك رائع;):):d

ayman sdiri
09-08-2009, 07:25 PM
من ري هذا افضل ريبون

تروجن محارب نينجا

انا شفتها في الانجليزيه و كانت روعه

~whoamie~
09-10-2009, 12:26 PM
موضوع جامد وانا استفد منو
ممكن حد يقولى افضل ريبون للوتر ايه
وهل فى ريبون ممكن تفضل معايا فيه مهارة الاحياء

والافضل للرامى نينجا ولا محارب:)

futureboy
09-10-2009, 08:05 PM
ممكن أستفسار
هو لو نزل ريبورن أرشر و الثاني تروج أيه المميزات هيبقي
ارشر ارشر روجن

-zezo-
09-10-2009, 10:36 PM
طيب عندى سؤال ايه هو احسن ريبورن للنينجا و لو هو نينجا نينجا نينجا هاخد ايه و تحياتى ليك يا مان و موضوع رائع وحلو اوى

1أحمد1
09-11-2009, 10:49 AM
انا هنزل نينجا نينجا نينجا بس انا عايز اعرف الفرق ايه لو نزلت 125 من 130 عايز الفرق في كل حاجة و بالزات الدم

mohamed2061
09-12-2009, 02:50 PM
انا هنزل نينجا نينجا نينجا بس انا عايز اعرف الفرق ايه لو نزلت 125 من 130 عايز الفرق في كل حاجة و بالزات الدم

بص يا سيدى انتا لو هتنزل نينجا نينجا نينجا يبقا من بعد لفل 120 متفرقش فى النقط انما الدم هيزيد يعنى كل ما تعلى فى اللفل هيزيد دمك

و كمان هتاخد الكويستات فية البوزون ستار و فية اسكلة شبة الرفلكت بس دى بعد السكند بس حلو بردو بس نينجا نينجا نينجا من وجة نظرى هيا احسن نزلة للنينجا و ممكن تظبط النقط و تضرب ثادنر **** التويست و كمان تمسك كلاباية لفل عالى و سيف كمان يا عم

انا بعتذر للكل عشان مش متابع كويس عندى مشكلة فى النت فى البيت

-zezo-
09-12-2009, 02:58 PM
بص يا سيدى انتا لو هتنزل نينجا نينجا نينجا يبقا من بعد لفل 120 متفرقش فى النقط انما الدم هيزيد يعنى كل ما تعلى فى اللفل هيزيد دمك

و كمان هتاخد الكويستات فية البوزون ستار و فية اسكلة شبة الرفلكت بس دى بعد السكند بس حلو بردو بس نينجا نينجا نينجا من وجة نظرى هيا احسن نزلة للنينجا و ممكن تظبط النقط و تضرب ثادنر **** التويست و كمان تمسك كلاباية لفل عالى و سيف كمان يا عم

انا بعتذر للكل عشان مش متابع كويس عندى مشكلة فى النت فى البيت

تماااااااام كلامك بس ممكن تشرح الأسكلاية اللى هى زى الريفلكت دى و يبقى الف شكر ليك

mohamed2061
09-12-2009, 02:58 PM
طيب عندى سؤال ايه هو احسن ريبورن للنينجا و لو هو نينجا نينجا نينجا هاخد ايه و تحياتى ليك يا مان و موضوع رائع وحلو اوى

بص يا سيدى هوة دلوقتى احسن نزلة لازم تبتدى بنينجا و بعدين الى انتا عايزة
بس على العموم هيا نينجا ورير تروجان جامدة جدا و دة من وجة نظرى عشان هيبق
1.. دمة عالى
2..معاة البويزن
3.. الرفلكت
و هتعيش بيها حياتك
انما انتا لو عايز نينجا يبقا احسن حاجة للنينجا هيا

نينجا نينجا نينجا و هيبقا معاك اسكلات النينجا كلها و دى طبعا الاحسن من وجة نظرى

و انا اسف جدل عشان مش متابع باستمرار عشان النت

mohamed2061
09-12-2009, 03:02 PM
تماااااااام كلامك بس ممكن تشرح الأسكلاية اللى هى زى الريفلكت دى و يبقى الف شكر ليك

نا الصراحة لسة النينجا ***** منزلش سكند

بس بشوفها مع ناس هيا زى نظام الرفلكت يعنى اول ما يجى يضرب فيك بتظهر حاجة شبى الخشبة و تكسر و تطلع انتا من وراها و زى الرفلكت ساعات بتيجى و ساعات لا بس معرفش بقا بتلفل ولا لا عشا بشوف ناس وقفا قدام الجارد فا ياريت اى حد نينجا سكند يفبدنا

-zezo-
09-12-2009, 03:47 PM

بس بشوفها مع ناس هيا زى نظام الرفلكت يعنى اول ما يجى يضرب فيك بتظهر حاجة شبى الخشبة و تكسر و تطلع انتا من وراها و زى الرفلكت ساعات بتيجى و ساعات لا بس معرفش بقا بتلفل ولا لا عشا بشوف ناس وقفا قدام الجارد فا ياريت اى حد نينجا سكند يفبدنا

انا دخلت على الموقع بتااع اللعبة و لقيت انها اسكلاية بتدوس عليها بتتفعل لمدة 15 ثانية و اى ضربة بتيجى فيك بتطلع من ورا الخشبة زى ما انت قلت و بتضرب اللى ضربك بس انا عندى سؤال هو لو حد ضربك من على بعد زى الأرشر او فير هتضربو برضوا ولا لازم يكون قريب منك زى التروجن او الوريور ؟؟

mohamed2061
09-12-2009, 04:37 PM
انا دخلت على الموقع بتااع اللعبة و لقيت انها اسكلاية بتدوس عليها بتتفعل لمدة 15 ثانية و اى ضربة بتيجى فيك بتطلع من ورا الخشبة زى ما انت قلت و بتضرب اللى ضربك بس انا عندى سؤال هو لو حد ضربك من على بعد زى الأرشر او فير هتضربو برضوا ولا لازم يكون قريب منك زى التروجن او الوريور ؟؟

لا هيا الاسكلة بتحميك من التروجان و الورير و بتضربهم عشان قريبين انما الفاير بيبقا بعيد و الارشر فلو هيا نفس شغل الرفلكت يبقا هيضربو بردو انما لو زى الدرع هيبقو بعيد عنك

-zezo-
09-12-2009, 06:29 PM
طيب عندى سؤال لو عملت ريبورن تروجان نينجا نينجا هاخد كل اسكيلات النينجا ولا لأ لأنى قريت فى الموقع انى لو عملت ريبورن تروجان نينجا نينجا هاخد الأسكيلات دى

Trojan > Ninja > Ninja > Cyclone, Spirit Healing, Golem, all 1st Reborn Ninja skills

فياريت ياريت تاكدلى لو كنت هاخد كل اسكيلات النينجا ولا لأ لحسن اعمل الريبورن ده و فى الأخر ملقيش حاجة منهم

bebo5000
09-12-2009, 08:13 PM
يا جاعة انا كنت ارشر ونزلت ريبورن ورير
ممكن حد يقولى احسن ساكند لية اية
ولو نزلت ساكند ارشر هاخد الريفليكت
وكل سنة وانتم طيبين اعاد الله علينا وعليكم بلخير واليمن والبركات

al2seer
09-12-2009, 09:32 PM
واله رايي موضوع حلو جدا

-zezo-
09-13-2009, 01:54 PM

انا بعد بحث و عناء جبت فيديو ليها من اليو تيوب اهوه
http://www.youtube.com/watch?v=yjpPdnGqVs4

يا لهوى جبااار ما تخلهوش يفوتك

*magoda*
09-13-2009, 05:35 PM
المصرين اهم d:

شكرا علي الموضوع

~Mo7aMeD~
09-13-2009, 07:03 PM
اولا شكرا لموضوعك الجميل

ثانيا وجهه نظري كالاتي :

1-نينجا وريور تروجان

2-نينجا وريور فاير

3-تروجان وريور ارشر ده الحاجه الوحيده اللي تخلي الارشر يفكر يلعب بي كي

4-وريور وريور وريور لسبب هيبقي معاه 90%ريفلكت يعني 90% من الضرب اللي هيجي فيك هيترد :eek:

5- نينجا نينجا نينجا انا مجربه وطلع فعلا جامد

وبشكل عام نينجا وريور .... اي حاجه بيبقي جامد جدا

وفيه تاني جمدين طبعا

mohamed2061
09-13-2009, 09:34 PM
اولا شكرا لموضوعك الجميل

ثانيا وجهه نظري كالاتي :

1-نينجا وريور تروجان

2-نينجا وريور فاير

3-تروجان وريور ارشر ده الحاجه الوحيده اللي تخلي الارشر يفكر يلعب بي كي

4-وريور وريور وريور لسبب هيبقي معاه 90%ريفلكت يعني 90% من الضرب اللي هيجي فيك هيترد :eek:

5- نينجا نينجا نينجا انا مجربه وطلع فعلا جامد

وبشكل عام نينجا وريور .... اي حاجه بيبقي جامد جدا

وفيه تاني جمدين طبعا

شكرا على المشاركة الجميلة و الافادة

mohamed2061
09-13-2009, 09:38 PM
طيب عندى سؤال لو عملت ريبورن تروجان نينجا نينجا هاخد كل اسكيلات النينجا ولا لأ لأنى قريت فى الموقع انى لو عملت ريبورن تروجان نينجا نينجا هاخد الأسكيلات دى

Trojan > Ninja > Ninja > Cyclone, Spirit Healing, Golem, all 1st Reborn Ninja skills

فياريت ياريت تاكدلى لو كنت هاخد كل اسكيلات النينجا ولا لأ لحسن اعمل الريبورن ده و فى الأخر ملقيش حاجة منهم

بص يا سيدى فية اسكلة بتتاخد بعد الريبورن الاول و فية اسكلاية بعد السكند و الى بعد السكند هيا الى شبة الرفلكت و الى بعد الفرست هيا البويزن ستار
و باقى الاسكلات موجودة انماالى شبة الرفلكت لا :eek:

mohamed2061
09-13-2009, 09:42 PM
يا جاعة انا كنت ارشر ونزلت ريبورن ورير
ممكن حد يقولى احسن ساكند لية اية
ولو نزلت ساكند ارشر هاخد الريفليكت
وكل سنة وانتم طيبين اعاد الله علينا وعليكم بلخير واليمن والبركات

ايوة لو نزلت سكند ارشر هيبقا معاك الرفلكت
انما ارشر كويسة لو هتلم فلوس و تلفلف انما لو انتا عايز تدخل بى كى يبقا تروجان او ورير و ساعتها الرفلكت هيزيد و بردو هيبقا جامد فى البى كى

mhmdkotop
09-14-2009, 04:22 PM
شكرا ياباشا بس أنا خلاص نزلت من لفل 125 وكنت واتر ونزلت وارير
بس نفسي أنزل واتر أو فاير ممكن تنصحني وكمان ياريت تقولي أضرب البوينتات صح أزاي

وشكرا

&mido.killer&
09-14-2009, 09:50 PM
شكرا ياباشا بس أنا خلاص نزلت من لفل 125 وكنت واتر ونزلت وارير
بس نفسي أنزل واتر أو فاير ممكن تنصحني وكمان ياريت تقولي أضرب البوينتات صح أزاي

وشكرا
انت تنزل السكند ووتر او وريور اما فاير فمعتقدش هيبقى حلو

king of waster
09-15-2009, 12:11 AM
:D انا اقول ارشر-محارب-تورجان يطلع فلللللللللله ممتاز :D:rolleyes:

dragon870
09-15-2009, 12:15 AM
لا العكس احلي يا عبقري

:عودة عاشق كونكر:
09-15-2009, 05:19 PM
أولاً .. شكرا جزيلاً علي موضوعك الجيد ده ومتحرمناش من جديدك

ثانياً بص يا باشا

أنا معايا أكونت علي قدي كده ريبورن أرشر 120تو أرشر هل ممكن بعد لفل 110 أوزع باقي البيونتات في الأسبريت علشان أشتري الرعد thunder وأشتغل بيه؟؟ طيب وهل ده هيبوظ الأيميل؟؟

وشكرا جزيلاً ليك
;)

&mido.killer&
09-15-2009, 05:34 PM
بص لو معاك ماجيك بوتل تحط 2 لو مش معاك ضحى ب8000 هيلث وحط 20 ودا مش كلامى دا كلام ريد تايجر

:عودة عاشق كونكر:
09-15-2009, 05:52 PM
بص لو معاك ماجيك بوتل تحط 2 لو مش معاك ضحى ب8000 هيلث وحط 20 ودا مش كلامى دا كلام ريد تايجر
شكرا لردك

أنا ممعييش ماجيك بوتل يبقي لازم أضحي بـ8000 هلث!!! علي كده الأيميل هيبوظ ولا لأ؟؟

redtiger5000
09-15-2009, 06:13 PM

لأ مش 8000 دى 800 بس

mohamed2061
09-15-2009, 10:10 PM
انا بعتذر للكل عشان مبدخاش اليومين دول بسبب النت

اسفففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف ففففففف

ريومي
09-16-2009, 03:30 AM
طيب

نينجا - ارشر - نينجا

Banded
09-16-2009, 04:14 AM
السلام عليكم موضووع جامد بصرااحه و انا بلعب في كونكر العربي

بي يا رجاله انا ميش عندي خبره زيكو طبعا بس عندي تجربه و بيقوولك المثل اسال مجرب ولا تسال تمرجي

ام هند انا من وجهت نظري ان

ورير ورير ترووجن

هيبقا اكونت رااائع لان الرفلكت بتااعك مي بيخلصتخيل نص اعداائي بيمووتو او بيبعدو عني بسبب الرفلكت هيبقا هلثك كوويس ميش وحيش و هجوومك كوويس برضو و دفااعك عالي نسبيا

حبيبي والله اكونت جامد ورير ورير ترووجن عن تجربه يعني ة الاختلااف في وحهات النظر لا يفسد في المحبه قضيه ههههههههههههههههههه تشااو

man2020
09-16-2009, 04:43 PM
السلام عليكم موضووع جامد بصرااحه و انا بلعب في كونكر العربي

بي يا رجاله انا ميش عندي خبره زيكو طبعا بس عندي تجربه و بيقوولك المثل اسال مجرب ولا تسال تمرجي

ام هند انا من وجهت نظري ان

ورير ورير ترووجن

هيبقا اكونت رااائع لان الرفلكت بتااعك مي بيخلصتخيل نص اعداائي بيمووتو او بيبعدو عني بسبب الرفلكت هيبقا هلثك كوويس ميش وحيش و هجوومك كوويس برضو و دفااعك عالي نسبيا

حبيبي والله اكونت جامد ورير ورير ترووجن عن تجربه يعني ة الاختلااف في وحهات النظر لا يفسد في المحبه قضيه ههههههههههههههههههه تشااو

فعلاا نزله حلوه اوي وانا هجربها

mohamed2061
09-16-2009, 10:12 PM
فعلاا نزله حلوه اوي وانا هجربها

اكيد نازلة حلوة انا الكنج الى فى السيرفر ***** ورير ورير تروجان بس جامد

7Aoee~A7eaa
09-16-2009, 11:51 PM
اناا اقوول ..

الوتر .. ينزل ريبون :: تروجان _ والسكند تروجان .. بتجيلو مهاارة مررة حلوة .. تنقص اي احد .. اكثر من 1000

على حسب القوة ..

المحارب .. امم ينزل ريبوون : ننيجا _ والسكند يرجع محارب ..

التروجان .. ينزل حاوي ريبون :: والسكند _ يرجع تروجان ولا محارب

الحاوي :: ينزل محارب :: والسكند _ يرجع وتر

الارشر : ينزل .. محارب ... والسند - يرجع ارشر وشكرا

redtiger5000
09-17-2009, 12:07 AM
اناا اقوول ..

الوتر .. ينزل ريبون :: تروجان _ والسكند تروجان .. بتجيلو مهاارة مررة حلوة .. تنقص اي احد .. اكثر من 1000

على حسب القوة ..

صباح الدماغ العالية :rolleyes:

-zezo-
09-17-2009, 01:53 PM
اناا اقوول ..

على حسب القوة ..

انت باينك مبتدى اللعبة من امبارح ولا حاجة على العموم ربنا معاك

أنس الشال
09-17-2009, 03:14 PM
اناا اقوول ..

على حسب القوة ..

أيه دا الزكاء بنأط من دماغك ثواني أجيب جردل أجمعه

Khal3ed2010
09-17-2009, 03:42 PM
احسن ربورن بالنسبالى ننجا ورير تروجن

&mido.killer&
09-18-2009, 12:48 AM
اناا اقوول ..

على حسب القوة ..

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

futureboy
09-18-2009, 02:30 PM
ممكن سؤال هو لو أرشر ونزل أرشر هيبقي حلو في البي كيه

&mido.killer&
09-18-2009, 02:41 PM
ارشر-ارشر لا معتقدش لان دمه اكيد هيبقى مش عالى انصحك تنزل
ارشر-وريور-تورجان هيسلك فى البى كى

n1amr
09-18-2009, 11:53 PM
اتا كنت ارشر لفل 120 فعملت ريبورن بقيت واتر و انا دلوقتي لفل 110 و عملت كل مهارات الواتر فلو عملت سكند ريبورن ارشر هتفضل معايا كل المهارات Xp و Skill و Spell يتاعت الواتر و مهارات الارشر ولا لا

daboman
09-19-2009, 12:49 AM
افضل ريبورن نينجا - وريور- فاير ده يكون جامد مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــوت

omar22
09-19-2009, 06:52 AM
السلام عليكم ورحمت الله وبركاتة
اولا كل عام وانتم بخير جميعا ممكن يا جماعة تسعدونى انا شخصيتى فى العبة تروجان ونزلت محارب على 130 وعاوز انزل سكند انشاء الله على 130 بردو بس مش عارف انزل اية ونفسى انزل ارشر بس خايف اكون ضعيف ارجو الافادة مع الشكر

omar22
09-19-2009, 07:04 AM

ممكن ياجماعة تسعدونى فى المشكلة دى انا شخصيتى تروجان ونزلت ريبون على 130 محارب ومش عارف انزل اية فى السكند
ونفسى انزل ارشر وخايف يكون ضعيف اعمل اية ارجو الافادة وكل عام وانتم بخير

mohamed2061
09-21-2009, 03:40 PM
ممكن سؤال هو لو أرشر ونزل أرشر هيبقي حلو في البي كيه

ارشر ارشر ارشر و هيبقا حلو عشان اسهم التجميد بس لو فية دمجات فى لبس الى بتضربو هيفك منو بسرعة بس هيبقا كويس بردو

mohamed2061
09-21-2009, 03:43 PM

ممكن ياجماعة تسعدونى فى المشكلة دى انا شخصيتى تروجان ونزلت ريبون على 130 محارب ومش عارف انزل اية فى السكند
ونفسى انزل ارشر وخايف يكون ضعيف اعمل اية ارجو الافادة وكل عام وانتم بخير

ضعيف اية يا عم انتا نزلتك دى تمام اوى انتا لو نزلت ارشر هيبقا جامد

هيبقا دمة عالى و معاة الرفلكت و كمان السرعة و الريج و جامد فى البى كى بس اكيد مش زى التروجان بس كا ما تعلى الاسطفى هتسد يعنى انتا نزلتها صح

mohamed2061
09-21-2009, 03:44 PM
اتا كنت ارشر لفل 120 فعملت ريبورن بقيت واتر و انا دلوقتي لفل 110 و عملت كل مهارات الواتر فلو عملت سكند ريبورن ارشر هتفضل معايا كل المهارات xp و skill و spell يتاعت الواتر و مهارات الارشر ولا لا

كويس هيبقا كويس بس معرفش بقا هيبقا معاة الاسكلات كلها ولا لا بس انزل ريبورن من 130 احسن انتا غلط لما نزلت من 120

مخاوي الليل
09-22-2009, 03:29 PM
انا احسن ريبورن من وجهة نظري نينجا _نينجا_ نينجا اونينجا_ويرور_نينجا

(بوحه الصباح)
09-22-2009, 04:14 PM
ورير ورير ارشر
او
تروجن ورير تروجان او ارشر

*magoda*
09-22-2009, 05:28 PM
و .... تروجان ورير فاير هيبقا الهلتث عالى و الاتاك عالى و الديفنس كمان و هتبقا معاك السيكلاونة و السوبر مان و هتبقا جامد فى الى كى و هيبقا معاك ريفلكت\

يا كبتن انت مصمم ماتغيرش دي

mohamed2061
09-22-2009, 06:58 PM
بصو يا جماعة الموضوع مش معموبل عشان كلو احد يقول ورير نينجا تروجان و يسكت او اى حاجة تانية و يسكت كدة محدش هيستفيد
انتا لما تيجى تكتب لازم تكتب النزلة و المميزات الى هتكون معاة و شرح بالتفصيل عشان الكل يستفيد الاستفادة الصح اوك يا جماعة
و اهم حاجة تنسق الكلام و اتمنى اكون مزعلتش حد

Terex
09-22-2009, 09:44 PM
انا احسن ريبورن من وجهة نظرى ارشر تروجان ارشر
علشان هيبقى معاك السرعة بتاعة التروجان وبتموت وحوش كتير فى نفس الوقت
واتمنى اكون افدتكم

أنس الشال
09-23-2009, 11:31 AM
شباب أنا أرشر وي عايز أنزل بورن أنزل أيه هل أنزل أرشر ورير نينجا
او ارشر ورير تورجن
او ارشر ورير فير أنهي أحسن فيهم أنا عايز حاجه تكون هجومها عالي على الأخر أنا هجيب سلاح سوبر لأي شخصيه فيهم يعني هيكون فول سوبر ماعدا التور فأخلي البورن وي السكند أيه عايزه يكون قوي قوي قوي في الهجوم

mohamed2061
09-23-2009, 01:57 PM
شباب أنا أرشر وي عايز أنزل بورن أنزل أيه هل أنزل أرشر ورير نينجا
او ارشر ورير تورجن
او ارشر ورير فير أنهي أحسن فيهم أنا عايز حاجه تكون هجومها عالي على الأخر أنا هجيب سلاح سوبر لأي شخصيه فيهم يعني هيكون فول سوبر ماعدا التور فأخلي البورن وي السكند أيه عايزه يكون قوي قوي قوي في الهجوم

بص يا سيدى انتا لو نزلت
1... ارشر ورير تروجان

هيبقا جامد اوى فى البى كى و حلو تمام يعنة هيبقا معاك الرفلكت و كل مميزات التروجان

2...انما بقا لو نزلت ارشر ورير فاير

دة بقا اللجامد فعلا دة الى اجمد من التروجان بس لو عايزو فعلا جامد يبقا على الاقل تاور سوبر +5 عشان الدفنس بتاعة ضعيف بس الاتاك جامد لانة ماجيك و الدفنس **** المجيك عند كل الشخصيات ضعيف
و هيبقا معاك الرفلكت و كل مميزات الفاير

tiuy2110
09-23-2009, 05:29 PM
طيب انا ورير انزل ريبورن ايه وانزل سكند ايه

&mido.killer&
09-23-2009, 06:50 PM
ورير ورير ترووجن

وممكن وريور-وريور-وريور ريفلكت بنسب 90%

أنس الشال
09-23-2009, 09:53 PM
بص يا سيدى انتا لو نزلت
1... ارشر ورير تروجان

هيبقا جامد اوى فى البى كى و حلو تمام يعنة هيبقا معاك الرفلكت و كل مميزات التروجان

2...انما بقا لو نزلت ارشر ورير فاير

دة بقا اللجامد فعلا دة الى اجمد من التروجان بس لو عايزو فعلا جامد يبقا على الاقل تاور سوبر +5 عشان الدفنس بتاعة ضعيف بس الاتاك جامد لانة ماجيك و الدفنس **** المجيك عند كل الشخصيات ضعيف
و هيبقا معاك الرفلكت و كل مميزات الفاير

طب لو كان ارشر ورير نينجا هيكون أيه شكله
بص التاوراليت+4 وي الفانهسوبر+4 هخليها وي باقي الأصطفه بلص +2
فأحس بورن وي سكند للحجات دي أيه
وي البسه حلق ولا الحاجه المخصصه للشخصيه

(بوحه الصباح)
09-24-2009, 12:04 AM
نروجن ورير ارشر من غير كلام

bassam.sayed
09-24-2009, 10:57 AM
نينجا تو ورير تو تروجان

Dare Devil
09-24-2009, 11:04 AM
علي فكره هو افضل ريبورنات دلوقتي لزم يكون فيها نينجا يعي نينجا وارير ترجن
او نينجا وارير فير وده هيكون جامد قوي حتي لو بتجيب في حد 2او 1حتي ممكن تضربو بيزن وتموته بس حاول قبل ميموتك

mohamed2061
09-24-2009, 02:32 PM
انا مش هقول الكلام دة تانى ؟؟؟؟؟؟

اى حد يكتب مشاركة يا اما يكون بيستل او يكتب مشاركة منسقة و منظمة و زى ما قلتيكت النزلة و المميزات بتاعتها

و بشكل جميل انما كدة انتو بتزودو مشاركات و خلاص بلاش استغلال:mad:

dodo9876
09-24-2009, 05:05 PM
شباب اريد ان اعرف انا كنت تروجان بعد كده عملت محارب ايه رايك واحسن شي اعمله بعد المحارب اقصد في سكند ياعني اعمل ايه عشان ابقي مدمر :D:D:D:D:D:rolleyes:

aswane
09-25-2009, 01:22 PM
الصراحه

احسن ريبون

نينجا _ ويرير _ وبعدين اى..... حاجة هيكون جامد

وبعدين احسن ريبون وان شاء الله قربت اعمله خلاص نينجا _ نينجا _ نينجا ده جامد جدا الكنتركيل بتعمل معاه احسن دفاع واحسن هجوم

futureboy
09-25-2009, 02:05 PM
السلام عليكم انا عندي سؤال
هو لو آرشر نزل تروجن هياخد نفس الأسكتلات التي يأخذعها
التروجن لو نزل آرشر
يعني انا عنديي إيميلين
واحد آرشر وواحد تروجن اوكي
لو الآرشر نزل تروجن
و التروجن نزل آرشر
يا ترا الأثنين هيبقوا زي بعض ولا لأ

mohamed2061
09-25-2009, 04:20 PM
شباب اريد ان اعرف انا كنت تروجان بعد كده عملت محارب ايه رايك واحسن شي اعمله بعد المحارب اقصد في سكند ياعني اعمل ايه عشان ابقي مدمر :D:D:D:D:D:rolleyes:

انزل فاير بس اهم حاجة يكون معاك تاور سوبر +4 او اليت +5 و افتح فية سوكت براحتك

و بص بقا يا معلم هتبقا فاير
يعنى تروجان ورير فاير بص على المميزات
1... السرعة **** التروجان
2...السوبر مان:eek::eek:
3...و كل مميزات الفاير الى كلنا نعرفها
و بما ان الشخصيات كلها بيقا المجيك دفنس بتاعها قليل اضرب من بعد با الاسكلات بتاعتك و عيش حياتك هتبقا جاممممممممممممممد

mohamed2061
09-25-2009, 04:25 PM
السلام عليكم انا عندي سؤال
هو لو آرشر نزل تروجن هياخد نفس الأسكتلات التي يأخذعها
التروجن لو نزل آرشر
يعني انا عنديي إيميلين
واحد آرشر وواحد تروجن اوكي
لو الآرشر نزل تروجن
و التروجن نزل آرشر
يا ترا الأثنين هيبقوا زي بعض ولا لأ

بص يا سيدى
1..ارشر ينزل ورير و بعدين تروجان
عشان يبقا معاك الرفلكت و الدم عالى و و كل مميزات التروجان و هيبقا جامد فى البى كى

2.. تروجان ورير ارشر هيبقا معاك الرفلكت و السرعة و كل مميزات الارشر و هتعيش لفلو وريرات و فلوس و بى كى

ربنا يوفقك

omar22
09-25-2009, 07:45 PM

معلش كمان مساعدة يا محمد انا معاى لبس تروجان فاخر +5 وعاوز افكو علشان اتصرف فية او ابيعو بس مش عارف البسو علشان ابيعو اعمل فية اية
ولو نزلت تروجان هكون جامد ولا فاير اقوى ولا ارشر لحد دروك مش مستقر ارجو المساعدة وكل عام وانتم بخير

omar22
09-25-2009, 07:49 PM
معلش يا محمد كمان سوال تانى ياريت توضحلى مميزات الارشر وعيوبة وكمان فى التروجان علشان اختار بنفسى او احتار فى لتنين وابطل لعب خالص
معلش يا محمد اصل انا محتار خالص ههههههههههه ومش عارف انزل اية يا ريت تقلى على الصح علشان مرجعش اندم وكل عام وانتم بخير

mr.Ro0ok
09-25-2009, 07:52 PM
اسمعني اخوي منزل الموضوع انا عاوزك تساعدني

عاوز اسجل بكونكر الانجليزيه وتعلمني

خطوه خطوه

futureboy
09-25-2009, 10:56 PM
شكراً بس انا عايزإجابة اسئلتي
وخصوصاً الخاص بـ آرشر آرشر آرشر

mohamed2061
09-26-2009, 05:13 PM
معلش يا محمد كمان سوال تانى ياريت توضحلى مميزات الارشر وعيوبة وكمان فى التروجان علشان اختار بنفسى او احتار فى لتنين وابطل لعب خالص
معلش يا محمد اصل انا محتار خالص ههههههههههه ومش عارف انزل اية يا ريت تقلى على الصح علشان مرجعش اندم وكل عام وانتم بخير

بص يا سيدى
انا لو كنت فاكر صح انتا كنت تروجان 130 و بعدين نزلت وير دة تمام اوى بس اقوللك على حاجة جميلة انتا اعلى فى اليفل كمان يعنى انول من 131 او 132 عشان الرفلكت بيبقا اقوى

و بالنسبة للنزلة انتا نازل حلو
يعنى ممكن تنزل تروجان و هيبقا جامد اوى فى البى ك و كل حاجة محدش هيسد معاك الا واحد زيك

او تنزل ارشر و دة هيبقا حلو فة البى كى بس مش زى التروجان بس زى ما قلنا قبل كدة هيخليك غنى اوى بس لما يوصل لفل 130 و يلبس اسطفة حلوة

اما بقا لو فاير هيكون جامد جامد جامد عشان هيبقا معاة الرفلكت و السرعة و السوبر مان و انتا هتضرب ماجيك و ممكن مسك اسبير سوكت و تعيش
و اى واحدة من ال 3 نزلات جامدة

نيجى بقا للارشر الارشر جامد اوى بس عيبة الدفنس يعنى انتا لو نزلت ارشر و لفلفوو و وصل ل 130 و مسك قوس 2 سوكت سوبر و تاور سوبر +4 او +5 و انتا هتكون ارشر هتلم فلوس كتير و ايتم من الارض يونيك او ريفين و حطها فى التاور و افتح السوكت و

من احلى المميزات فى الارشرو خصوصا نفس ترتيب النزلة بتاعتك انك ممكن تعمل وتر و تروح البيرد و تخلى اكونت كبير يعمل استوكت عليى و هتوصلو لفل110 فى يوم بس لو الاسطفة جامدة يعنى عندك ايتم سوكت و كلها توكن لفل 120 و اعلى او ممكن يوكن 2 وتر و ساعتها هتاخد الدبيهات و السيدجات و تعيش

انا شخصيا اعرف واحد معاة ارشر 132 و اسطفتة حلوة و من ورا الارشر دة معاة اكونتين تانة عملهم اسطفة سوبر 1 سوكت +5 و شغال بس لازم الاسطفة بتاعة الارشر تبقا عالية

اما بالنسبة للتروجان بقا انتا لو على نفس ترتيب النزلة بتاعتك توجان ورير توجان

هيبقا جامد لانك معاك الرفلمت و كمل مميزات التوجان و دمك هيبقا على يعنى لو نزلت ارشر هيبقا دمك حلو عسان كنت تيوجان ورير انما لو نزلت تروجان ورير تروجان دمك هيبقا على جدا حلو اوى و معاك كل مميزات التروجان الى احنا عارفنها

اتمنى اكون افدتك و ربنا معاك انا شخصيا دلوقتى ماضايق عشان عمال اعمل فى انيمى فى السيرفر الجديد ههههه عمالين ينزلوالبى سى بس مبسبخمش بقتلهم بردو ههههه

mohamed2061
09-26-2009, 05:23 PM
شكراً بس انا عايزإجابة اسئلتي
وخصوصاً الخاص بـ آرشر آرشر آرشر

بص يا سيدى ارشر ارشر ارش نزلة حلوة عشان الميزة بتاعتها انما هيا الايام دى مبقتش جامدة بسبب
الدمجات الكتير لانك لما بتنزل ارشر ارشر ارشر هيبقا معاك الاسهم الى بتجمد الى قدامك لمدة 15 ثانية بس لو فية دمجات كتير هيبقة 7 ثوانى بس بردو الارشر جميل جدل وة طبعا كلنا عارفين مميزات الارش الجامدة
يعنى لو جبت ارشر عالى يبقا خلاص عديت الفقر ههههههههههه

mohamed2061
09-26-2009, 05:30 PM
اسمعني اخوي منزل الموضوع انا عاوزك تساعدني

عاوز اسجل بكونكر الانجليزيه وتعلمني

خطوه خطوه

بص يا سيدى انتا بتدخل على الموقع الانجليزى للعبة و تقوم منزل الكلينت من هناك و بعد ما تنزلة تسطبة بالظبط زى كونر العربة و بعد كدة تقوم مشغل اللعبة لو فية باتشات ناقصة سيبة هيحملها اتومتيك و بعد كدة تدخل على الصفحة الى فيها سيرفرات و تقوم دايس على تسجيل من جوة (سينج اب) و تسجل بالظبط زى كونر العربى و بعدها تدخل على السيرفر الى انتا عايزة او تعرف حد بيلعب فية و تلعب بقا هنا و اكيد مهانا هنا ناس جامدة هيسعدوك

mr.Ro0ok
09-26-2009, 08:01 PM
اسمعني اخوي انا سجلت وحملت اللعبه

بس هيا تجيني زي مايجيني في العربيه

حقت الباتش اليدوي و اعادة المحاول وتخطي الامر

بس وش اسوي

(بوحه الصباح)
09-26-2009, 08:05 PM
مفيش احسن من تروجن تروجن تروجن
انا عن نفسي هنزل تروجن ورير تروجن او ارشر او فاير
بس عشان انا مش بحب الرفكلت وهو عندي بصراحه ملهوش لازمه فهنزل تروجن تروجن تروجن او ارشر

mohamed2061
09-26-2009, 08:27 PM
مفيش احسن من تروجن تروجن تروجن
انا عن نفسي هنزل تروجن ورير تروجن او ارشر او فاير
بس عشان انا مش بحب الرفكلت وهو عندي بصراحه ملهوش لازمه فهنزل تروجن تروجن تروجن او ارشر

على فكرة شرحك محتاج تنسيق كما انك قلت رايك قبل كدة و حنا مش عاملين الموضوع عشان الناس تزرد عدد المشاركات

و كمان المخوضوعغ الى انتا قلت علية مكرر اوك

(بوحه الصباح)
09-26-2009, 08:37 PM
على فكرة شرحك محتاج تنسيق كما انك قلت رايك قبل كدة و حنا مش عاملين الموضوع عشان الناس تزرد عدد المشاركات

و كمان المخوضوعغ الى انتا قلت علية مكرر اوك

اوكي اه نسيت انا الحق عليا اني رديت علي موضوع واحد زيك عامله :mad::mad:
يع

Hanaro
09-26-2009, 08:52 PM
شكرا على الموضوع الجميل

بس برأيك مين أحلى ريبورن بالنسبة للمحارب

أنا محارب

ةعاوز أعمل ريبورن

كنت عاوز أعمل

وريور - فاير - وريور

أنت قلي الأحسن

futureboy
09-26-2009, 09:52 PM
طب ممكن باقي الأسئله
ورد علي رسالتي علي الخاص

mohamed2061
09-26-2009, 10:09 PM
اوكي اه نسيت انا الحق عليا اني رديت علي موضوع واحد زيك عامله :mad::mad:
يع

ربنا يخليك على ردك و شكرا اكتر على ذوقك :(

futureboy
09-26-2009, 10:12 PM
أرجو ان تجيب رسالتي

mohamed2061
09-26-2009, 10:18 PM
شكرا على الموضوع الجميل

بس برأيك مين أحلى ريبورن بالنسبة للمحارب

أنا محارب

ةعاوز أعمل ريبورن

كنت عاوز أعمل

وريور - فاير - وريور

أنت قلي الأحسن

هيا فعلا ورير فاير ورير حلوة بس الاحلى

1...ورير تروجان فاير // و فى النزلة دى هيبقا معاك الرفلكت و الرسعة و كل مميزات الفاير و دمك عالى و هيبقا حلو اوى فى البى كى
او
2...ورير ورير فاير // و فى النزلة دى هيكون معا الرفلكت بس خلى بللك هيبقا الرفلكت 50% يعنى لو جة فية 10 ضربات 5 بس يجو فيك و معاك السوبر مان و كل مميزات الفاير و النتشار و الحاجات الىبعد الريبورن
او
3...ورير ورير ورير // يا سلام على النزلة دى دى بقا جامد جدا و انا شخصيا هعملها بس مش دلوقتى لان الرفلكت بتاعك بيبقا 90% يعنى لو حد ضرب فيك 10 ضربات تيجى فيك ضربة واحدة بس و بيزيد كل ما اليلفل يعلى
انا واحد صاحبى معاة ورير 130 ورير 131 لما بيبقا واقف و فية اتنين بيضربو بعد بيجى فيهم الرفلكت:eek::eek:

و ربنا معاك:)

autozone
09-27-2009, 01:42 AM
احسن ريبورن بنضري بسبب حب الشديد لمهارت التوكس فوج انا اعمل ايميلاتي كل اتي
1- نينجا-ورير-فاير | ليه كده؟؟؟ الجواب النينجا من اجل التوكس فوج الورير من اجل الرفلكت الفاير من اجل السلاح الدمار الشامل لانه الفاير عنده مهارت التورنادو ودي وحدها كفايه

2- نينجا-ورير-ارشر | ليه كده ؟؟؟ الجواب النينجا من اجل التوكس فوج الورير من اجل الرفلكت والارشر من اجل الطيران ودي وحدها كفايه

3- نينجا-ورير- تروجان | ليه كده ؟؟؟ الجواب النينجا من اجل التوكس فوج الورير من اجل الرفلكت والتورجان من اجل الدم العالي والدفاع العالي واكيد سلاح الكلب والسورد دول اساسيات كل تروجان

4-ودي انا المفظله عندي جداً جداً نينجا -نينجا -نينجا | ليه كده ؟؟؟ عشان التوكس فوج والمهاره الي بتوقف تزويد الدم والمهاره المشهوره جدا والقويه جدا كونكر كيل ودي اجمد حاجه لمه الكون الايميل 3 نينجا وشكراً

Hanaro
09-27-2009, 04:59 PM
هيا فعلا ورير فاير ورير حلوة بس الاحلى

1...ورير تروجان فاير // و فى النزلة دى هيبقا معاك الرفلكت و الرسعة و كل مميزات الفاير و دمك عالى و هيبقا حلو اوى فى البى كى
او
2...ورير ورير فاير // و فى النزلة دى هيكون معا الرفلكت بس خلى بللك هيبقا الرفلكت 50% يعنى لو جة فية 10 ضربات 5 بس يجو فيك و معاك السوبر مان و كل مميزات الفاير و النتشار و الحاجات الىبعد الريبورن
او
3...ورير ورير ورير // يا سلام على النزلة دى دى بقا جامد جدا و انا شخصيا هعملها بس مش دلوقتى لان الرفلكت بتاعك بيبقا 90% يعنى لو حد ضرب فيك 10 ضربات تيجى فيك ضربة واحدة بس و بيزيد كل ما اليلفل يعلى
انا واحد صاحبى معاة ورير 130 ورير 131 لما بيبقا واقف و فية اتنين بيضربو بعد بيجى فيهم الرفلكت:eek::eek:

و ربنا معاك:)

متشكر أوي أوي على الإفادة

مشكوووووووووووووور

mohamed2061
09-27-2009, 07:20 PM
احسن ريبورن بنضري بسبب حب الشديد لمهارت التوكس فوج انا اعمل ايميلاتي كل اتي
1- نينجا-ورير-فاير | ليه كده؟؟؟ الجواب النينجا من اجل التوكس فوج الورير من اجل الرفلكت الفاير من اجل السلاح الدمار الشامل لانه الفاير عنده مهارت التورنادو ودي وحدها كفايه

2- نينجا-ورير-ارشر | ليه كده ؟؟؟ الجواب النينجا من اجل التوكس فوج الورير من اجل الرفلكت والارشر من اجل الطيران ودي وحدها كفايه

3- نينجا-ورير- تروجان | ليه كده ؟؟؟ الجواب النينجا من اجل التوكس فوج الورير من اجل الرفلكت والتورجان من اجل الدم العالي والدفاع العالي واكيد سلاح الكلب والسورد دول اساسيات كل تروجان

4-ودي انا المفظله عندي جداً جداً نينجا -نينجا -نينجا | ليه كده ؟؟؟ عشان التوكس فوج والمهاره الي بتوقف تزويد الدم والمهاره المشهوره جدا والقويه جدا كونكر كيل ودي اجمد حاجه لمه الكون الايميل 3 نينجا وشكراً

الف شكر على الماشركة الجميلة دى و التنظيم و الشرح بالفصيل :):):) و ياؤيت كل المشاركات تبقا كدة

mr.Ro0ok
09-28-2009, 06:34 AM
اسمعني اخوي انا سجلت وحملت اللعبه

بس هيا تجيني زي مايجيني في العربيه

حقت الباتش اليدوي و اعادة المحاول وتخطي الامر

بس وش اسوي

ارجووووووك رد علي

نجوم 2
09-28-2009, 10:30 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ممكن سوأل انا خلاص هنزل
ربورن النهارده عاوز اعرف انزل ارشر زي مانا
ولا تروجان انا لو نزلت ارشر هيبقا دمي قليل وايه الميزات لو نزلت ارشر وايه المميزات لو نزلت تروجان
وشكرا

&mido.killer&
09-28-2009, 11:21 AM
بص ارشر وعايز تنزل ارشر يبقى هتنزل السكند ارشر وساعتها هتاخد سهم تجميد
لو نزلت تورجان وبعدها فى السكند ارشر تانى هتاخد السيكلون ودم عالى
وممكن تنزل وريور والسكند ارشر وهنا هتاخد الريفلكت
ياما بقى فى نزله حلوه ارشر-وريور-تورجان ودى هتاخد حاجات كتير اوى السرعه والريفلكت ودم عالى وهتقدر تشيل درع

نجوم 2
09-28-2009, 01:37 PM
شكرا يا ميدو بس انت بعدت بردو عن السوأل
انا أرشر لو نزلت ارشر ارشر هيبقا معايا التجميد بس في الفرستد ربورن
هيبقا دمي قليل وىلا حلو ولو نزلت تروجان هيبقا معايا اسكلات ايه هل هيبقا معايا الطيران
السكتر الرش
وشكرا تاني يا ميدو

best man
09-28-2009, 02:07 PM
الي انا هقوله ديه احن ريبورنات لي كل شخصيه

نينجا.نينجا.نينجا

ورير ..ورير ..ورير

تروجن ..ورير ..تروجن

فير ..ورير فير

ارشر ..ورير ..ارشر

عايز تعمل شخصيه لا تقهر تبقي

وتر .. ورير وي بعديه ارشر او تروجن او فير او ورير او وتر وا اي شخصيه معاده النينجا ديه احسن ريبورنات الي محدش يكلم فيه علشان يكون معاك الريفلكس وي قوه الوتر

shahd88
09-28-2009, 03:56 PM
ياريت حد يقولي كيف يمكن احدف شخصية

ugigx
09-29-2009, 12:22 AM
ممكن أعرف أحسن ريبورن للأرشر لأني هتهور وانزل ريبورن أخيراً وصلت 130
أرشر تروجان أرشر ولا أرشر وورير أرشر

&mido.killer&
09-29-2009, 02:20 AM
بص ارشر-تورجان-ارشر دم عالى وسيكلون ودا حلو
ارشر-وريور-ارشر هياخد ريفلكت
ارشر-ارشر-ارشر هياخد سهم تجميد
وفى ارشر-وريور-تورجان ودا بقى هيبقى دم عالى وسيكلون وريفلكت ودرع وبلاوى سوده

&mido.killer&
09-29-2009, 02:22 AM
شكرا يا ميدو بس انت بعدت بردو عن السوأل
انا أرشر لو نزلت ارشر ارشر هيبقا معايا التجميد بس في الفرستد ربورن
هيبقا دمي قليل وىلا حلو ولو نزلت تروجان هيبقا معايا اسكلات ايه هل هيبقا معايا الطيران
السكتر الرش
وشكرا تاني يا ميدو
لا دمك مش هيبقى حلو اما بقى للتورجان فانا مش متأكد بس انت ممكن تاخد السيكلون اما الاسكتر معرفش الصراحه

mohamed2061
09-29-2009, 01:20 PM
لا دمك مش هيبقى حلو اما بقى للتورجان فانا مش متأكد بس انت ممكن تاخد السيكلون اما الاسكتر معرفش الصراحه

بالنسبة للاسئلة انتا جاوبت بس انا هكمل الشرح و شكرا على متابعتك للموضوع انا بس مشغول اليومين دول عشان لسة بظبط ورق الكلية اولى السنادى:)

1... ارشر تروجان ارشر

هيبقا الدم عالى . و معاك السرعة . و كل مميزات الارشر بس دة بعد السكند انما لو هتنزل ارشر تروجان هيبقا معاك كل مميزات التروجان و فى السكند ترجع مميزات الاشر مع التروجان و هتعيش حياتك
2... ارشر ورير ارشر

دة بقا الميزة الوحيد الى عتبقا معاك غير مميزات الارشر هيا الرفلكت و الدم هيبقا عادى كل حاجة عادى ماعدا الرفلكت

3... ارشر ارشر ارشر

دى بقا حلوة اوى عشان اسهم التجميد و انتا لو اسطفك حلو و استعملت اسهم التجميد محدش هيعرف يكلمك تطير و تضرب السهم و حلوة اوى فى حرب الجيلد هتضرب الكباركلهم مع بعض و تعلم عليهم هههههههه

هيا كلها الابوع دة او اسبوع كمان و اروق تانى ادعولى

ugigx
09-29-2009, 10:58 PM
ألف شكر يا شباب
بس هو الرفلكت بيعمل أيه ؟

mohamed2061
09-30-2009, 06:40 PM
ألف شكر يا شباب
بس هو الرفلكت بيعمل أيه ؟

الرفلكت دة يا سيدى يعنى ممكن الى يضربك ضربة ترجع تانى فية

نجوم 2
09-30-2009, 09:53 PM
بالنسبة للاسئلة انتا جاوبت بس انا هكمل الشرح و شكرا على متابعتك للموضوع انا بس مشغول اليومين دول عشان لسة بظبط ورق الكلية اولى السنادى:)

1... ارشر تروجان ارشر

هيبقا الدم عالى . و معاك السرعة . و كل مميزات الارشر بس دة بعد السكند انما لو هتنزل ارشر تروجان هيبقا معاك كل مميزات التروجان و فى السكند ترجع مميزات الاشر مع التروجان و هتعيش حياتك
2... ارشر ورير ارشر

دة بقا الميزة الوحيد الى عتبقا معاك غير مميزات الارشر هيا الرفلكت و الدم هيبقا عادى كل حاجة عادى ماعدا الرفلكت

3... ارشر ارشر ارشر

دى بقا حلوة اوى عشان اسهم التجميد و انتا لو اسطفك حلو و استعملت اسهم التجميد محدش هيعرف يكلمك تطير و تضرب السهم و حلوة اوى فى حرب الجيلد هتضرب الكباركلهم مع بعض و تعلم عليهم هههههههه

هيا كلها الابوع دة او اسبوع كمان و اروق تانى ادعولى

ألف شكر يا محمد بس انا اتهورت ونزلت تروجان:(
كنت فاكر اني هرش و عادي طلع عكس كده
يلا بقا سوأل اخير لوسمحت انا لما اجي اعمل مهمة السكند اقل لفل ممكن اعملها هل 120 و لا اكتر
و هل لما اعمل المهمه و انا كبير هيبقا ده احسن وشكرا يا محمد

elmoazen1
10-01-2009, 01:56 PM

طبعا عمري ما شوفت ارشر معاه سوبر مان ............ ولا ايه :rolleyes:
المهم احسن ارشر من نظري
تروجان ويريور ارشر
واحسن تروجان
تروجان ويريور تروجان
او تروجان تروجان تروجان
احسن ويريور بقي
تروجان ويريور ويريور
علي ما اعتقد يعني :cool::cool::cool:
ولا ايه

أنس الشال
10-01-2009, 09:53 PM
أنا أعتقد أن لما أكون ورير ورير تورجان هيبقا معاه السوبر مان

Yasser50
10-02-2009, 04:04 AM
انا من رايى اى ايميل فى اللعبة ينزل ورير عشان الرفلكت

جبروت راجل
10-02-2009, 05:23 AM
والله انا فى وجهة نظري وعن تجارب كتير فى اللعبة اقدر افيد فى الموضوع دا بالتفصيل مثال :-
===========
النوع الاول :- واتر- تروجن- ارشر (ساحر-تروجن - رامي )
ودا لو انت غاول صيد ولفلفة اقصد ترقية نوبات (لعيبة جدد)
ومميزاتة كالاتي :- ارشر صحتة كويس - بيعطي استجمة لنفسة (اتاك يعني ) - وبياخد سيكولامة ( السرعة)
ودا اول نوع
النوع الثاني :- نينجا - واريور - تروجن
ودا بقي لو انت غاوي خناقات
مميزاتة :- اولا صحة جامدة جدا - معاك توكسيد فوج ( السم ) - معاك ريفلكت ( عاكس ضرب ) - وسيكولامة ( سرعة )
ودا النوع التاني
النوع التالت :- نينجا - واريور - فاير
ودا بقي جامد قوي قوي فى الخناقات
مميزاتة :- صحتة عالية جدا - معاك توكسيد فوج ( السم ) - معاك ريفلكت ( عاكس ضرب ) - والتورنيد ( هالة النار )
ودا النوع التالت
النوع الاخير:- نينجا - نينجا - نينجا
ودا بقي اجمد شخصية فى اللعبة واقوي ريبورن وسكند كمان حتي الان
مميزاتة :- صحة كويسة - توكسيد فوج ( السم ) - بويزن ستار ( سم اسود لتوقيف صحة العدو ) - سهم ينزل الارشر لو طاير - سكاكين مضاعفة للضربة - الخشب ( ودا لو حد ضربك وانت مش شايفة بينضرب لوحدة ) - الدايرة ( دا بيوزع سكاكين زي اسهم الارشر لقتل الاعداء او قتل الوحوش ) - السوبر مان **** النينجا العادي وكلنا عارفية
ودا اخر نوع واجمد نوع

----------------
اتمني اكون وضحت الانواع الاربعة الاقوية وفي انواع تانية كتير بس دول اقواهم

نجوم 2
10-02-2009, 05:40 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ممكن الرد علي سوألي
و هوا انا لما اجي اعمل مهمة السكند اقل لفل ممكن اعملها هل 120 و لا اكتر
و هل لما اعمل المهمه و انا كبير هيبقا ده احسن وشكرا مقدما

King~ManDo
10-03-2009, 01:41 AM
احسن ارشر

تروجان-نينجا-ارشر

ليه بقا؟

سرعه + السكيل **** السم

يعني من الاخر

دماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااار

جبروت راجل
10-03-2009, 01:50 AM
اخي او اختي العزيز نجوم2
عليكم السلام ورحمة الله وبركاتة
اولا مهمة السكند ريبورن ممكن تتعمل وانت متسواي 120 بعد الريبورن وهناك بيتيح ليك الامكانية فى الترقية للمستوي الاعلي منة لان الوحوش او المونستر بيكونو لسة عليك لونهم ابيض تماما لغاية مستوي 124 تقريبا
ولك الاختيار اذا اردت ان تبدأ وانت بمستوي 120 او اكثر الامر سيان والقرار لك
وشكرا

ahmed_ahmed4041
10-03-2009, 09:32 PM

1..... تروجان ورير وتر

2....الوتر ورير تروجان

و للنينجا: نينجا نينجا نينجا

blak_star
10-05-2009, 05:05 PM
دلوقتي انا ارشر انل ايه علي شان ابق جامد

abdulaziz elchinwi
10-05-2009, 05:09 PM
طيب شباب انا حاوي نار وش افضل ربورن وسكند:d

oasas2009
10-05-2009, 05:32 PM
أنا من وجهت نظري أحسن رايبون للفاير هو فاير فاير فاير

oasas2009
10-05-2009, 05:33 PM
و الووتر ووتر ووتر ووتر

oasas2009
10-05-2009, 05:33 PM
و للأرشر أرشر أرشر أرشر

oasas2009
10-05-2009, 05:34 PM
و للتروجان تروجان تروجان تروجان
و للوارير وارير وارير وارير

oasas2009
10-05-2009, 05:38 PM
لا أمزح للفاير 2 فاير وارير فاير أو فاير فاير فاير
للووتر ووتر ويرير ووتر أو ووتر ووتر ووتر
للأرشر ارشر ارشر ارشر
للتروجان تروجان تروجان تروجان أو تروجان وارير تروجان
للوورير وارير وارير تروجان أو وارير تروجان ووتر

dragon870
10-05-2009, 06:02 PM
احب اقولك حاجة
انت مش بتفهم اي حاجة في الريبورن يابني انتا

redtiger5000
10-05-2009, 09:18 PM
بص يا سيدى
انا لو كنت فاكر صح انتا كنت تروجان 130 و بعدين نزلت وير دة تمام اوى بس اقوللك على حاجة جميلة انتا اعلى فى اليفل كمان يعنى انول من 131 او 132 عشان الرفلكت بيبقا اقوى

و بالنسبة للنزلة انتا نازل حلو
يعنى ممكن تنزل تروجان و هيبقا جامد اوى فى البى ك و كل حاجة محدش هيسد معاك الا واحد زيك

او تنزل ارشر و دة هيبقا حلو فة البى كى بس مش زى التروجان بس زى ما قلنا قبل كدة هيخليك غنى اوى بس لما يوصل لفل 130 و يلبس اسطفة حلوة

اما بقا لو فاير هيكون جامد جامد جامد عشان هيبقا معاة الرفلكت و السرعة و السوبر مان و انتا هتضرب ماجيك و ممكن مسك اسبير سوكت و تعيش
و اى واحدة من ال 3 نزلات جامدة

نيجى بقا للارشر الارشر جامد اوى بس عيبة الدفنس يعنى انتا لو نزلت ارشر و لفلفوو و وصل ل 130 و مسك قوس 2 سوكت سوبر و تاور سوبر +4 او +5 و انتا هتكون ارشر هتلم فلوس كتير و ايتم من الارض يونيك او ريفين و حطها فى التاور و افتح السوكت و

من احلى المميزات فى الارشرو خصوصا نفس ترتيب النزلة بتاعتك انك ممكن تعمل وتر و تروح البيرد و تخلى اكونت كبير يعمل استوكت عليى و هتوصلو لفل110 فى يوم بس لو الاسطفة جامدة يعنى عندك ايتم سوكت و كلها توكن لفل 120 و اعلى او ممكن يوكن 2 وتر و ساعتها هتاخد الدبيهات و السيدجات و تعيش

انا شخصيا اعرف واحد معاة ارشر 132 و اسطفتة حلوة و من ورا الارشر دة معاة اكونتين تانة عملهم اسطفة سوبر 1 سوكت +5 و شغال بس لازم الاسطفة بتاعة الارشر تبقا عالية

اما بالنسبة للتروجان بقا انتا لو على نفس ترتيب النزلة بتاعتك توجان ورير توجان

هيبقا جامد لانك معاك الرفلمت و كمل مميزات التوجان و دمك هيبقا على يعنى لو نزلت ارشر هيبقا دمك حلو عسان كنت تيوجان ورير انما لو نزلت تروجان ورير تروجان دمك هيبقا على جدا حلو اوى و معاك كل مميزات التروجان الى احنا عارفنها

اتمنى اكون افدتك و ربنا معاك انا شخصيا دلوقتى ماضايق عشان عمال اعمل فى انيمى فى السيرفر الجديد ههههه عمالين ينزلوالبى سى بس مبسبخمش بقتلهم بردو ههههه

معلش تعديل بسيط
مفيش فاير فى كونكر كلها معاه سوبر مان

futureboy
10-05-2009, 09:53 PM
ممكن تقولوا لي هو انهي ريبورن إلي يخلي **** اصفر يقعد يلف حوليه كل شويه زي التنانين كده

وفي كمان أسكيل بيقعد يضرب في الأرض لحد ما يخلي الشاشه ضلمه

redtiger5000
10-05-2009, 10:27 PM
ممكن تقولوا لي هو انهي ريبورن إلي يخلي **** اصفر يقعد يلف حوليه كل شويه زي التنانين كده

وفي كمان أسكيل بيقعد يضرب في الأرض لحد ما يخلي الشاشه ضلمه

لأ ده مش ريبورن ده جيم اسمها دراجون جيم و لما تبقى سوبر بتعمل كده
و ايه الاسكيل التانى ده ؟ يا ريت توضح اكتر ازاى يعنى بيضلم الشاشة ؟

futureboy
10-06-2009, 07:49 PM
في سكيل كده ساعات بشوف ناس عندنا في البير بيضربوا
بيظهر حواليه 4عواميد نار ويقعدوا يضربوا في الارض ويقتلوا الوحوش ومن شدة الضربات تظلم الشاشه عند جميع اللاعبين لمده صغيره

redtiger5000
10-07-2009, 10:16 AM
في سكيل كده ساعات بشوف ناس عندنا في البير بيضربوا
بيظهر حواليه 4عواميد نار ويقعدوا يضربوا في الارض ويقتلوا الوحوش ومن شدة الضربات تظلم الشاشه عند جميع اللاعبين لمده صغيره

ايوا ايوا ده سهم كده لونه احمر بيبقى لفل 101 تقريبا لما بتضربه بيعمل القلبان ده

futureboy
10-07-2009, 08:01 PM
طب ممكن اسمه او بكام
ومن اين

redtiger5000
10-08-2009, 01:44 AM
طب ممكن اسمه او بكام
ومن اين

هتلاقيه فى الديزرت ب 1000 سلفر

حودة200960
10-08-2009, 05:49 PM
ممكن اعرف ازاى اجيب سى بى أس يسرعة

حودة200960
10-08-2009, 05:51 PM
ممكن الرد

بسرعة

labtec
10-08-2009, 05:52 PM
ثانيا بالنسبة للريبورنات
الريبورنات الحربية هى :

30 الف ميييييييين يا عم انا واتر وارير تروجان على ميتور و كمان حااط جيمات سوبر فى hp و معايا ال micrels ground و مبلص اللسلسة +12 و دمى 15 الف وحتة ههههههههه اى حد بيلعب على ميتور و عاوز مساعدة انا موجود وفرأيى احسن تروجان هو فاير وارير تروجان واحسن نينجا هو نينجا نينجل نينجا و شكرا على المعلومات و الموضوع

redtiger5000
10-09-2009, 10:28 PM
30 الف ميييييييين يا عم انا واتر وارير تروجان على ميتور و كمان حااط جيمات سوبر فى hp و معايا ال micrels ground و مبلص اللسلسة +12 و دمى 15 الف وحتة ههههههههه اى حد بيلعب على ميتور و عاوز مساعدة انا موجود وفرأيى احسن تروجان هو فاير وارير تروجان واحسن نينجا هو نينجا نينجل نينجا و شكرا على المعلومات و الموضوع

انا قلت ان التروجان فول +12 دمه 30 الف ؟ انا قلت كده ؟ جاوب على دى و بعدين اكمل كلامى

eldeep55
10-10-2009, 01:24 AM
انا عن نفس معايا اتروجن ويرور ارشر وزى الفل وتما م اوى ميت فل وعشرة
والتانى ننجا وريرو تروجن الى كدة تمام اوى زى الفل دة من راااى و
رايي يابشوات وانا اسف لو كنت على غلط واشكركم

futureboy
10-10-2009, 04:11 PM
طب أسمه ايه ؟؟؟؟؟؟

J.T.R
10-10-2009, 05:15 PM
شباب وشهو الريفلكت ؟؟؟؟؟؟؟؟ هع هع

rrwwe2010
10-11-2009, 08:49 PM
سبحان الله

والحمد لله

ولااله الا الله

والله اكبر:

modo619
10-17-2009, 06:03 AM
انا عندي رأي ان احسن ريبورنات بتبقى
تروجان - ورير - وبعدين الشخصية اللي تحبها
انا عن نفسي نينجا في الآخر

أكسجين 2010
10-17-2009, 03:14 PM
جماعة أنا عندي تروجان وهنزل ريبورن ورير والسكند بفكر أرشر ولا تروجان لأني بحب الخنقات جامد في الحرب فأنصحوني :):):):):)